اچ‌تی‌سی به دنبال روزهای بهتر با ويندوز فون ۸ - اخبار - اخبار

اچ‌تی‌سی به دنبال روزهای بهتر با ويندوز فون ۸

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۱/۷/۲۹ ۸:۵۱:۱۵ (988 بار خوانده شده)
شرکت HTC در حال برنامه‌ریزی است تا با عرضه گوشی‌های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز فون هشت جایگاه بهتری در بازار تلفن همراه به خود اختصاص دهد.

شرکت تایوانی HTC انتظار دارد با معرفی گوشی‌های هوشمند مقرون به‌صرفه مبتنی بر ویندوز فون هشت بتواند فروش خوبی را تجربه کند و سهم بازارش را نسبت به بازار آندروید افزایش دهد.

به گزارش دیجیتایمز، گوشی‌های ویندوزون هشت HTC احتمالا در رتبه بعدی نوکیا قرار می‌گیرند.

این شرکت با توجه به اینکه پیش زمینه خوبی در عرضه گوشی‌های ویندوزی با همکاری شرکت اورنج داشته امیدوار است موفقیت خوبی در این زمینه به خود اختصاص دهد.

اگرچه سامسونگ هم اقدام به معرفی گوشی‌های ویندوزی کرده اما اچ تی سی قصد دارد از تمرکز سامسونگ بر گوشی‌های آندرویدی استفاده کند و گوشی‌های بیشتری مبتنی بر ویندوز ساخته و راهی بازار کند.

بر این اساس HTC اعلام کرده که گوشی‌ ویندوزی خود را با قیمت 500 تا 600 دلار عرضه می‌کند، این در حالی است که گوشی Ativ S سامسونگ با قیمت 700 دلار به بازار خواهد آمد و از سوی دیگر نوکیا گوشی‌های ویندوز فون هشت جدیدش را به قیمت 600 تا 800 دلار عرضه می‌کند.

شرکت اچ‌تی‌سی (HTC Corporation) مخفف High -Tech Computer در سال ۱۹۹۷ در تایوان تاسیس شد و هم‌اکنون با بیش از دوازده هزار کارمند در زمینه ساخت تلفن‌های همراه هوشمند فعالیت می‌کند.

گوشی‌هایی که این شرکت تولید می‌کند دارای سیستم‌عامل آندروید، ویندوز موبایل و ویندوز فون هستند.