کنسول Wii U با میکروفن کارائوکه و چت تصویری - اخبار - اخبار

کنسول Wii U با میکروفن کارائوکه و چت تصویری

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۱/۸/۲۳ ۱۰:۵۰:۳۰ (960 بار خوانده شده)
مدیر شرکت نینتندو باتعظیم به بینندگان، یک دستگاه Wii U را آنباکس (UnBox) کرد تا از جزئیات بیشتری درباره‌ی این کنسول که قرار است چند هفته‌ی دیگر به بازار بیاید خبردار شویم. ویدئوی منتشر شده، آنباکس رسمی Wii U از شرکت نینتندوست.برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.


کنسول Wii U که قرار است در تاریخ ۱۸ نوامبر در آمریکا، ۳۰ نوامبر در اروپا و ۸ دسامبر در ژاپن به بازار فرستاده شود، اولین دستگاه از نسل هشتم کنسول‌های بازی است.
این دستگاه نخستین کنسول بازی نینتندوست که از بازی‌های HD پشتیبانی می‌کند.


به گزارش ایتنا در ویدئوی آنباکس Wii U توسط آقای ایواتا سان؛ مدیر نینتندو، مشخص شد که آداپتور این دستگاه که نسبتا بزرگ است، در داخل دستگاه تعبیه نشده و باید این آداپتور بزرگ خارجی را با سیم به دستگاه وصل کرد. خود دستگاه اصلی، دارای دو پایه است که دستگاه رویشان به‌شکل ایستاده قرار می‌گیرد.
برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.
آقای سان، بعد از نشان دادن گیم‌پد یا دسته‌ی بازی که به تبلت بی‌شباهت نیست، پایه شارژکننده‌‌اش را نیز از جعبه بیرون آورد. این پایه باید به یک آداپتور خارجی کوچک که مخصوص شارژ گیم‌پد است متصل شود و با قرار دادن گیم‌پد روی این پایه، می‌توان آن‌را شارژ کرد.
در مواقعی که نیازی به شارژ گیم‌پد ندارید ولی می‌خواهید گیم‌پد را روی پایه‌اش قرار دهید، یک پایه دیگر برای این‌کار در نظر گرفته شده که شبیه پایه شارژ است.
آقای سان، کابل HTMI را نیز از جعبه خارج کرد و افزود اگر بخواهید این کابل را جداگانه تهیه کنید باید قیمت بالایی بپردازید!

برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

آقای سان در این ویدئو دستکش سفیدی بر دست داشت و به‌گفته خودش این دستکش‌ها به او احساس «ماریو» بودن می‌دادند. مدیر نینتندو چند بار در باز کردن بخش‌های مختلف جعبه و دستگاه با مشکل مواجه شد و افزود این اولین بار است که جعبه‌ی Wii U را می‌بیند و بازمی‌کند!

برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

در کنسول Wii U کاربران می‌توانند حساب کاربری مجزای خودشان را داشته باشند و تا ۱۲ نفر می‌توانند از یک کنسول حساب کاربری خود را فعال کنند.
این کاربران به‌صورت مجزا می توانند تنظیمات و Saveهای بازی‌هایشان را ذخیره کنند. علاوه بر این در حساب کاربری هر فرد، صفحه‌های مورد علاقه‌اش در اینترنت و حتی مراحل بازی‌های اینترنتی‌اش نیز نگه‌داری خواهد شد تا از بحث و جدل در خانواده‌ها بر سر مراحل بازی‌های اینترنتی جلوگیری شود!
هر کاربر در شبکه‌ی Wii U یک ID دارد و تنظیماتش در این ID ذخیره می‌شوند.
احتمالا در سال آینده امکان اتصال به این ID از دستگاه‌های دیگر مانند کامپیوتر و گوشی‌های هوشمند نیز فراهم می‌شود و می‌توان از eShop نینتندو نیز خرید کرد.

از امکانات دیگر این کنسول این‌است که در هنگام بازی با گیم‌پد، می‌توان بازی را متوقف کرد و بدون از دست رفتن مراحل پیشرفت در بازی، مرورگر اینترنت را باز کرد و از اینترنت استفاده کرد.
امکان ارسال تصاویر در حال مشاهده از گیم‌پد به صفحه بزرگ تلویزیون نیز وجود دارد.
یک شبکه اجتماعی از بازیکنان Wii نیز در آینده راه خواهد افتاد که کاربران می‌توانند پیشرفت‌شان در بازی‌ها و همچینین عکس‌های مراحل بازی‌هایشان را در این شبکه به اشتراک بگذارند. در حین بازی حتی می‌توانید برای دوستان‌تان یادداشت بنویسد و ارسال کنید


برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

آقای سان در معارفه‌ی Wii U از امکان جدید و جالب دیگر این کنسول نیز پرده برداشت.
مدیر نینتندو از ژاپن با یکی از هم‌دانشگاهی‌هایش در آمریکا ارتباط تصویری برقرار کرد و نشان داد صدا و تصویر به‌خوبی منتقل می‌شوند. آقای سان در این بین کمی بانمکی را نیز چاشنی کار کرد و روی صفحه لمسی گیم‌پد به هنرنمایی پرداخت!

برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

با اینکه گیم‌پد یک میکروفن داخلی دارد، یک میکروفن هم همراه Wii U ارائه می‌شود که علاقه‌مندان به کارائوکه می‌توانند از این ابزار لذت ببرند و در یک موسیقی، به‌جای خواننده، روی آهنگشان بخوانند. استفاده از سرویس کارائوکه نینتندو با ۹۰هزار قطعه موسیقی، رایگان نیست ولی هنوز قیمتی برای میکروفن اعلام نشده است.


برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.



منبع: ایتنا
برچسب‌ها: کنسول بازی   میکروفن   گیم پد