اتوشارژ 150 میلیون ریال شارژ همراه اول هدیه می‌دهد - اخبار - اخبار

اتوشارژ 150 میلیون ریال شارژ همراه اول هدیه می‌دهد

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۱/۱۱/۹ ۷:۲۱:۱۰ (1108 بار خوانده شده)
همه مشترکان همراه اول می‌توانند بدون قرعه‌کشی و تا زمان پایان اعتبار در نظر گرفته شده از ۱۵۰ میلیون ریال شارژ هدیه استفاده کنند.

همزمان با فرارسیدن سالروز میلاد رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، اتوشارژ به مناسبت سومین سالروز آغاز به کار خود ۱۵۰ میلیون ریال شارژ رایگان همراه اول هدیه می‌دهد.

به گزارش رسیده به ایتنا اتوشارژ بعنوان جایگاه اختصاصی شارژ سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول در طول سه سال گذشته امکان شارژ سیم‌کارت بدون نیاز به وارد کردن رمز را از راه‌های مختلف از جمله سایت اتوشارژ، نسخه‌های مخصوص موبایل و سامانه تلفنی ۲۳۱۸-۰۲۱ برای مشترکان این اپراتور فراهم کرده است.

مشترکان برای استفاده از ۱۵۰ میلیون ریال شارژ هدیه می‌توانند از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه، نهم بهمن ماه تا پایان روز چهارشنبه یازدهم بهمن ماه به سایت اتوشارژ مراجعه و نسبت به شارژ سیم‌کارت خود اقدام کنند.

براساس این گزارش، همه مشترکان همراه اول می‌توانند بدون قرعه‌کشی و تا زمان پایان اعتبار در نظر گرفته شده از ۱۵۰ میلیون ریال شارژ هدیه استفاده کنند.

لازم به ذکر است این شارژ فقط از طریق سایت اینترنتی اتوشارژ به نشانی http://www.autocharge.ir قابل استفاده است و روش‌های دیگر از جمله شارژ تلفنی یا نرم‌افزار موبایل شامل هدیه نمی‌شوند.