تمدید زمان ثبت‌نام برای خرید برترین‌ محتواهای الکترونیکی - فن آوری اطلاعات - اخبار

تمدید زمان ثبت‌نام برای خرید برترین‌ محتواهای الکترونیکی

دسته : فن آوری اطلاعات در تاريخ ۱۳۸۷/۳/۲۲ ۵:۰۱:۵۲ (947 بار خوانده شده)
هم‌اکنون بخش ثبت‌نام الکترونیکی در طرح انتخاب برترین‌ محتواهای الکترونیکی فعال شده و تا پایان خرداد ماه علاقه‌مندان به پایگاه ‌tasmafair.ir مراجعه کنند.


به علت وقفه زمانی و بروز برخی مشکلات در پیشبرد اهداف جشنواره تسما، زمان ثبت‌نام در طرح ارزیابی و انتخاب برترین‌ محتواهای الکترونیکی تا پایان خرداد ماه 87 تمدید شد و علاقه‌مندان با مراجعه به پایگاه ‌tasmafair.ir می‌توانند بصورت الکترونیکی ثبت‌نام کنند.
به گزارش واحد ارتباطات دبیرخانه شورای عالی اطلاع‌رسانی، سعید سالاریان، دبیر اجرایی جشنواره تسما با اشاره به 4 محور در برگزاری جشنواره و نمایشگاه تسما در سال 86 بیان داشت: برگزاری نمایشگاه تسما از 13 الی 17 شهریور 86ماه به عنوان یکی از بخش های جشنواره به پایان رسید، اما 3 بخش دیگر یعنی تقدیر از برترین تولیدکنندگان محتوای الکترونیکی، ارزیابی و اعلام برترین وب‌سایت‌های دولتی و طرح "بازار ملی اشتراک محتوا" همچنان در تعهد این دبیرخانه باقی است که در سال 87 به ترتیب اجرا خواهند شد.
وی تاخیر موجود در جمع‌بندی نخستین جشنواره تسما را مربوطه فشار سخت تعیین وضعیت شورا‌های عالی در سال گذشته دانست و بیان داشت:هر سازمانی برای انجام شایسته مسئولیت‌های خویش نیازمند ثبات و استواری است، اگر چنانچه این ثبات زیر سوال برود، به‌طور طبیعی خروجی‌های کاری سازمان به حداقل رسیده و در نهایت حتی ممکن است منجر به توقف امور در سازمان شود.
وی ادامه داد: با تثبیت شورای عالی اطلاع‌رسانی که همچون خون تازه‌ای در رگ‌های این شورا جریان یافت، اموری که در گذشته دچار وقفه شده‌ بودند، هم‌اکنون با جدیت دنبال می‌شود و تلاش خواهیم کرد که 3 بخش باقی‌مانده از جشنواره سال گذشته هر چه سریعتر جمع‌بندی شده و بنحو شایسته‌ای به اجرا درآید.
سالاریان افزود: هم‌اکنون بخش ثبت‌نام الکترونیکی در طرح انتخاب برترین‌ محتواهای الکترونیکی فعال شده و تا پایان خرداد ماه 87 علاقه‌مندان در بخش خصوصی و همچنین دولتی می‌توانند با مراجعه به پایگاه ‌tasmafair.ir جهت تکمیل ثبت‌نام‌های گذشته و نیز ثبت‌نام محتوای جدید اقدام کنند.
به گفته دبیر اجرایی جشنواره تسما حضور و ثبت‌نام بخش خصوصی و تعاونی در این بخش مبنایی برای شرکت در طرح "بازار ملی اشتراک محتوا" و خرید محتوا از آنهاست.(خرید محتوا در این بازار از بخش دولتی انجام نمی‌گیرد) دبیر اجرایی جشنواره تسما یادآور شد:عملیات داوری و ارزیابی وب‌گاه‌های دولتی که بر اساس سیستم خود اظهاری در جشنواره حضور یافته بودند، پایان یافته و به زودی نتایج آن در همایش یک‌ روزه‌ای که به همین منظور تدارک دیده شده است، به اطلاع عموم خواهد رسید.
وی با اشاره به اجرای طرح بازار ملی اشتراک محتوا، یادآور شد: در بازار ملی اشتراک محتوا، شورا در صدد است که محتواهای تولید شده در بخش خصوصی را با پرداخت بخش عمده‌ای از هزینه تولید، مورد حمایت قرار داده و آن را روی میز اشتراک قرار دهد تا تولیدکنندگانی که طالب آنها هستند با پرداخت سهم اندکی بتوانند از محتوای به اشتراک گذاشته شده در تولید نرم افزار خود استفاده کنند.
سالاریان در پایان تصریح کرد: تصمیم‌گیری در برگزاری نمایشگاه تسما هنوز نهایی نشده است، اما جشنواره تسما با بخش‌هایی که به آن اشاره شد، امسال باقوت برگزار خواهد شد و برای سال آینده هم پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است.