یاهو ایمیل کاربران غیرفعال را واگذار می‌کند - اخبار - اخبار

یاهو ایمیل کاربران غیرفعال را واگذار می‌کند

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۲/۳/۲۵ ۸:۳۷:۵۰ (1050 بار خوانده شده)
شرکت یاهو به آن دسته از کاربرانی که طی 12 ماه گذشته از سرویس پست الکترونیکی خود در این سایت استفاده نکرده‌اند هشدار داد که شناسه کاربری آن‌ها را بازیابی می‌کند و آن را در اختیار دیگر کاربران می‌گذارد.برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

شرکت یاهو به آن دسته از کاربرانی که طی ۱۲ ماه گذشته از سرویس پست الکترونیکی خود در این سایت استفاده نکرده‌اند هشدار داد که شناسه کاربری آنها را بازیابی می‌کند و آن را در اختیار دیگر کاربران می‌گذارد.


به گزارش ایتنا، این شرکت در وبلاگ رسمی خود توضیح داد که شناسه‌های کاربری افرادی که طی یک سال گذشته سراغ ID خود نرفته‌اند را آزاد می‌کند تا کاربران جدید بتوانند آنها را در اختیار بگیرند.

به گفته یاهو، برخی از شناسه‌های کاربری در این سایت همواره مورد درخواست کاربران جدید بودند و از آنجایی که صاحبان این شناسه‌ها هرگز سراغ آنها نرفته‌اند، قصد دارد آنها را آزاد کند.

"جی روسیتر"(Jay Rossiter) مدیر پلتفورم‌های یاهو در این خصوص گفت: «اگر شما هم مثل من باشید ترجیح می‌دهید که یک شناسه کاربری کوتاه، آسان، قابل حفظ کردن و مناسب مانند albert@yahoo.com را برای خود داشته باشید و به‌جای آن به‌اجبار شناسه albert۹۳۳۰۳۹۹@yahoo.com را مورد استفاده قرار ندهید.»

این طور که یاهو گفته است، از اواسط ماه ژوئیه کاربران می‌توانند IDهای مورد نظر خود را در سایت یاهو ایجاد کنند تا در اواسط ماه آگوست به آن‌ها اعلام شود که کدام یک از این IDها را می‌توانند در اختیار بگیرند.
برچسب‌ها: ایمیل   کاربران   یاهو   شناسه   سرویس پست