مایكروسافت به محققان امنیتی جایزه می‌دهد - اخبار - اخبار

مایكروسافت به محققان امنیتی جایزه می‌دهد

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۲/۴/۴ ۱۱:۰۱:۳۵ (1143 بار خوانده شده)
مایكروسافت بارها و بارها از پیوستن به برنامه جایزه در ازای كشف آسیب‌پذیری كه گوگل و موزیلا مدت‌ها است آن را اجرا می‌كنند، خودداری كرده است.برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

مایكروسافت نیز بالاخره به جمع شركت‌هایی پیوست كه برای كشف حفره‌های امنیتی نرم‌افزارهای خود، جایزه تعیین می‌كنند.


به گزارش ایتنا از مرکز ماهر، برنامه جایزه كشف حفره‌های امنیتی IE11 از روز ۲۶ ژوئن كه این مرورگر به همراه ویندوز ۸.۱ در كنفرانس توسعه دهندگان BUILD عرضه خواهد شد، آغاز شده و تا ۲۶ جولای ادامه خواهد داشت.

در این ۳۰ روز، مایكروسافت حداكثر ۱۱ هزار دلار به ازای هر آسیب‌پذیری به محققانی كه آسیب‌پذیری‌ها را كشف و گزارش كنند، خواهد پرداخت.

مایكروسافت بارها و بارها از پیوستن به برنامه جایزه در ازای كشف آسیب‌پذیری كه گوگل و موزیلا مدت‌ها است آن را اجرا می‌كنند، خودداری كرده است.

این شركت در سال ۲۰۱۱ تأكید كرد كه یك مسابقه برای ارائه راه حل‌های امنیتی برای حل انواع مشكلات، روش بهتری خواهد بود.

همچنین این شركت این مسابقه را كه سال ۲۰۱۱ برگزار شده بود و نام BueHat Prize را به خود اختصاص داده بود، توسعه داده و به یك برنامه همیشگی BluHat Bonus for Defense تبدیل كرده است كه حداكثر ۵۰ هزار دلار به محققان برای راه حل‌های امنیتی دفاعی جدید خواهد پرداخت.

همچنین هزینه دیگری نیز برای برنامه جدید دیگری به نام Mitigation Bypass Bounty كنار گذاشته شده است كه حداكثر ۱۰۰ هزار دلار به ازای هر تكنیك سوء استفاده جدیدی كه قادر باشد دفاع‌های متعدد ویندوز ۸.۱ را گیر بیندازد، پرداخت خواهد كرد.