سونی ساعت هوشمند روانه بازار کرد - اخبار - اخبار

سونی ساعت هوشمند روانه بازار کرد

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۲/۴/۵ ۶:۳۰:۴۶ (1011 بار خوانده شده)
این ساعت هوشمند با تلفیق شکل ظاهری و عملکرد در یک طراحی شیک عملکردهای یک ساعت چندکاره، نشان‌دهندۀ اعلان‌ها، رابط کاربری برنامه Android و کنترل از راه دور تلفن را دریک دستگاه گرد هم می‌آورد.

سونی Sony SmartWatch ۲ SW۲، پیشرفته‌ترین ساعت هوشمند موجود در جهان را معرفی کرد.
Sony SmartWatch ۲ صفحۀ نمایش دوم برای تلفن هوشمند مبتنی بر Android شماست که علاوه بر افزایش عملکردهای موجود تلفن، مزایای بی‌نظیری را نیز ارائه می کند.

به گزارش ایتنا این ساعت هوشمند با تلفیق شکل ظاهری و عملکرد در یک طراحی شیک عملکردهای یک ساعت چندکاره، نشان‌دهندۀ اعلان‌ها، رابط کاربری برنامه Android و کنترل از راه دور تلفن را دریک دستگاه گرد هم می‌آورد.

رویکرد متن باز با Android
قابلیت توسعۀ برنامه‌های کاربردی یک نکتۀ کلیدی در Sony SmartWatch ۲ است.
این دستگاه به منظور تناسب همه جانبه با نیازمندی‌های شما چه زمانی که در حال حرکت یا درحال ورزش هستید یا در یک جلسۀ کاری یا در خانۀ خود هستید، از طریق برنامه‌های اختصاصی بیشتر، بیش از هر ساعت هوشمند دیگری قابلیت شخصی‌سازی دارد.
کافیست میزبان برنامه‌های SmartWatch را دانلود کرده و طیفی از عملکردهای بی‌همتا را تجربه کنید.
شما می‌توانید از بسیاری از این برنامه‌ها حتی بدون نیاز به دسترسی به تلفن خود لذت ببرید:

• تماس‌های خود را تنها با یک لمس ساده روی مچ دستتان مدیریت کنید
• با استفاده از یک برنامۀ کاربردی smart camera از طریق ساعت هوشمندتان از راه دور عکس بگیرید
• نمایش اسلایدهای خود را با استفاده از برنامۀ کاربردی Presentation Pal کنترل کنید
• می خواهید بدوید یا دوچرخه سواری کنید؟ یکی از برنامه‌های کاربردی نقشه بر روی SmartWatch را انتخاب کنید تا با یک مرور کلی بر روی مچ دستتان مسیر پیش رو را بررسی کنید.
• زمانی که به تلفنتان متصل نیستید، ایمیل‌هایی را که پیش‌تر دانلود کرده‌اید بخوانید
• از برنامه‌های کاربردی مربوط به سبک زندگی مانند Runtastic برای برنامه‌ریزی و ردیابی فعالیت‌های تناسب اندام خود در حال حرکت استفاده کنید
• بدون اینکه تلفنتان را از جیبتان خارج کنید، سریع و آسان آهنگ‌های پخش کنندۀ موسیقی خود را انتخاب کرده و میزان بلندی صدای آنها را تنظیم کنید.

SmartWatch ۲ همچنین به لطف طراحی مقاوم در برابر آب و گرد و غبارش، هم شیک و هم به طور اطمینان بخشی محکم بوده و به شما برای لذت بردن در ساحل دریا یا در حال حرکت، چه به هنگام بارش باران یا در هوای آفتابی، آزادی عمل می دهد.

بازار رو به رشد فناوری‌های پوشیدنی
یک کاربر معمولی تلفن هوشمند برای خواندن پیام‌ها، دیدن زمان، دیدن و ایجاد به‌روزرسانی‌های رسانه‌های اجتماعی، استفاده از برنامه‌های کاربردی مورد علاقه، عکس گرفتن، گوش دادن به موسیقی و بازی کردن با بازی‌های تلفن همراه، چندین بار در روز به تلفن خود سر می‌زند. SmartWatch ۲ این نیاز را با ارائۀ یک دستگاه مناسب مجهز به صفحۀ لمسی که نیاز به خارج ساختن تلفن از جیب یا کیفتان را از بین می‌برد، برآورده می‌سازد.
استفان.کِی.پرسون(Stefan K Persson) مدیر بخش محصولات مکمل در Sony Mobile Communications گفت: " Sonyاز زمان عرضۀ نخستین ساعت دارای Bluetooth خود در سال ۲۰۰۷ تاکنون با افتخار رهبری بازار ساعت‌های هوشمند را در اختیار داشته است. رقبای ما تنها اکنون و در حالی نخستین نسل از دستگاه‌های خود را روانۀ بازار می‌کنند که ما سومین نسل دستگاه خود را با تلفیق آگاهی به دست آمده از بیش از نیم میلیون مشتری با تخصص غنی Sony در فن‌آوری برای ساخت بهترین تجربۀ ساعت هوشمند تاکنون، به بازار عرضه می‌کنیم.
" پرسون افزود:"با تحقیق انجام شده از سوی تحلیل‌گران که فروش ۴۱ میلیون دستگاه ساعت 'هوشمند' تا سال ۲۰۱۶ را پیش‌بینی کرده اند، آیندۀ دستگا‌ه‌های پوشیدنی به طرزی باورنکرنی روشن است. ما بیش از ۲۰۰ برنامۀ کاربردی بی‌نظیر اختصاصی برای Sony SmartWatch با بیش از یک میلیون بار دانلود تاکنون داریم و به کار با شبکۀ قدرتمند برنامه نویسان خود برای ارائۀ تجربه‌هایی از ساعت هوشمند به گونه‌ای حتی جالب‌تر ازآنچه تاکنون ارائه شده است، ادامه می‌دهیم."

بهترین‌های Sony در یک ساعت هوشمند
اگر شما بر روی تلفن هوشمند یا تبلت از Android استفاده می‌کنید، Sony SmartWatch ۲ ساعت هوشمند همراه ایده‌آل شماست.
استفاده از این دستگاه آسان بوده و برای دسترسی به اعلان‌هایی مانند پیام‌ها، تماس‌ها، ایمیل، Facebook™/Twitter™، تقویم یا استفاده به عنوان کنترل از راه دور برای Walkman™ یا سایر پخش‌‌کننده‌های رسانه از روی مچ دستتان مناسب است.
این وسیلۀ جانبی بی‌سیم برای جفت‌سازی با دستگاه‌هایی با صفحۀ نمایش بزرگ مانند Xperia™ Z Ultra که به تازگی معرفی شده است، در زمانی که شرایط، استفادۀ جداگانه را طلب می‌کند، ایده‌آل است.

SmartWatch ۲ به عنوان جانشین طبیعی Sony SmartWatch کنونی، ویژگی‌های جدیدی را مانند قابلیت اتصال NFC برای جفت‌سازی تک لمسی، طراحی ممتاز خیره کننده و طیفی از فناوری‌ها شامل رزولوشن بالاتر برای مشاهدۀ واضح‌تر، دید بهتر حتی زیر تابش نور خورشید، دوام باتری بیشتر، رابط کاربری تعاملی‌تر، عملکرد خوداتکای ساعت و طیفی گسترده از برنامه‌های کاربردی از پیش نصب شده و پیشنهادی، معرفی می کند.
SmartWatch ۲ زمانی که به تلفن شما متصل نیست به عنوان یک ساعت خوداتکای دیجیتال عمل می‌کند. شما می‌توانید اعلان‌هایی را که پیش‌تر دریافت کرده‌اید بخوانید، به زمان دسترسی داشته باشید، زنگ هشدارتان را تنظیم کنید یا حتی از نور آن برای جستجوی کلیدهای‌تان استفاده کنید.

SmartWatch ۲ همچنین می‌تواند با هر بند ساعت مچی استاندارد ۲۴ میلی‌متری و همین‌طور بندهای ساعت Sony که به زودی در دسترس خواهند بود، برای نمایان کردن سبک شخصی‌تان، شخصی‌سازی شود.
Sony با استفاده از طراحی پیشگامانۀ خود به معرفی فناوری‌های جدید ادامه داده و بزرگ‌ترین طیف لوازم جانبی مبتنی بر NFC در دسترس از هدست‌های بی‌سیم گرفته تا بلندگو‌های قابل حمل، تلویزیو‌ن‌ها، تگ‌های هوشمند و ساعت هوشمند را در اختیار دارد.

ویژگی‌های کلیدی برای Sony SmartWatch ۲
• روشنایی صفحه (خوانا بودن در زیر تابش نور خورشید)
• طولانی‌ترین عمر باتری برای یک ساعت هوشمند* (نشانگر سطح باتری، اخطار کم بودن میزان شارژ را نشان می‌دهد)
• مقاومت در برابر آب (IP۵۷)
• نصب آسان (قابلیت اتصال و جفت سازی با استفاده از NFC)
• عملکرد خوداتکای ساعت
• کابل استاندارد micro USB برای شارژ کردن
• با داشتن یک رابط کاربری مشابه با رابط کاربری Android، تعاملی‌تر است
• صفحۀ نمایش بزرگ‌تر و رزولوشن بالاتر (۱.۶ اینچ، ۲۲۰ x ۱۷۶ پیکسل)
• مواد با کیفیت بالا (بدنۀ آلومینیومی و بندی از جنس فولاد ضد زنگ)
• سازگاری افزایش یافته (با اغلب تلفن‌های مبتنی بر Android کار می‌کند)
• بند مچی قابل تعویض – قابل شخصی‌سازی با هر بند استاندارد ۲۴ میلی‌متری

Sony SmartWatch ۲ SW۲ از سپتامبر ۲۰۱۳ در سراسر جهان در دسترس خواهد بود.
برچسب‌ها: فناوری   تلفن   ساعت هوشمند