نسل جدید تبلت هایایسوس در IFAرونمایی شد . - اخبار - اخبار

نسل جدید تبلت هایایسوس در IFAرونمایی شد .

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۲/۶/۱۷ ۱۰:۲۲:۵۸ (1086 بار خوانده شده)
شرکت ایسوس دو مدل تبلت جدید آندرویدی از خانواده تبلت های پرفروش MeMO Pad، در دو سایز 8 و 10 اینچی رونمایی کرد.

تبلت های MeMO Pad 8 و MeMO Pad 10 به صفحه نمایش IPS و رزولوشن 800*1280، پردازنده چهار هسته ای و اسلات کارت حافظه برای افرایش فضای ذخیره سازی مجهز شده اند. MeMO Pad 8 که با عرض 127 میلی متری به آسانی با یک دست قابل استفاده است، تنها 350 گرم وزن دارد و فضای قابل استفاده صفحه نمایش آن 30 درصد بیشتر از یک تبلت 7 اینچی است، همچنین MeMO Pad 10 نیز با وزن 522 گرمی در کلاس خود تبلتی بسیار کارامد ، زیبا و خوش قیمت است.

هر دو تبلت جدید ایسوس از صفحه نمایش LED Backlit با رزولوشن HD و از نوع IPS بهره برده است که زاویه دید وسیعی دارد و تصاویر را حتی در نور زیاد، واضح و رنگ ها را پر جنب و جوش نمایش می دهد.

برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

از دیگر ویژگی های این تبلت ها می توان به بلندگوهای استریو که به فناوری SonicMaster ایسوس مجهز شده اند نام برد که تجربه صدای جدیدی روی یک تبلت را به کاربران ارایه می کند. بر اساس این گزارش، MeMO Pad 8 دارای دوربین 5 مگاپیکسلی و MeMO Pad 10 دارای دوربین 2 مگاپیکسلی است و هر دو تبلت قابلیت فیلمبرداری HD با رزولوشن 720p را دارند و به دوربین جلویی 1.2 مگاپیکسلی برای چت تصویری مجهز شده اند.

پردازنده چهار هسته ای 1.6 گیگاهرتزی تبلت های جدید MeMO Pad، مصرف انرژی پایینی دارد، اما با این حال کارایی چند پردازش همزمان فوق العاده ای را به کاربر ارایه می دهد. MeMO Pad 8 که دارای 8 گیگابایت حافظه داخلی است تا 9 ساعت و MeMO Pad 10 که در دو مدل 8 و 16 گیگابایتی عرضه می شود تا 9.5 ساعت می تواند ویدیو با کیفیت HD پخش کند.

گفتنی است ایسوس برای این تبلت های یک کاور بعنوان لوازم جانبی با نام TriCover در نظر گرفته است که در رنگ های متنوع وارد بازار می شود. این لوازم جانبی برای محافظت و نگه داشتن تبلت در زاویه مناسب برای دیدن فیلم و تایپ کردن طراحی شده است.
برچسب‌ها: تبلت   ایسوس   دوربین   پردازنده   فیلم   تایپ   کاور تبلت