Xperia C جدیدترین دو سیمکارته سونی - اخبار - اخبار

Xperia C جدیدترین دو سیمکارته سونی

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۲/۸/۱۸ ۱۱:۱۱:۴۰ (896 بار خوانده شده)
سونی موبایل از عرضه تلفن هوشمند Xperia C در منطقه خاور میانه و آفریقا خبر داد.
به گزارش آی‌تی‌آنالیز، Xperia C تلفن هوشمندی دو سیمکاررته و مبتنی بر اندروید است که برای بهبود تجربه سرگرمی و تصویربرداری طراحی شده است.
برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

Xperia C از هفته نخست نوامبر و در فروشگاه‌های معتبر در دسترس بوده و در امارات عربی متحده به قیمت ۱٬۱۹۹ درهم و در عربستان سعودی به قیمت ۱٬۱۹۹ ریال به فروش خواهد رسید.
"رودیگر اودنباخ" قایم مقام خاور میانه و آفریقای Sony Mobile Communications AB گفت: یک عکس ارزش هزار کلمه را دارد. Xperia C از تخصص و اجزایی که نماد تضمین کیفیت دوربین‌های پیشروی سونی هستند بهره می‌گیرد تا بهترین کیفیت ممکن مشاهده و تصویربرداری در رده خود را به شما ارایه کند.
وی افزود: این تلفن هوشمند همچنین با ارایه امکان انعظاف‌پذیری از طریق دو سیمکارت به نیاز افراد پر مشغله‌ای که در آن واحد چند کار را با هم انجام می‌دهند، پاسخ می‌گوید.

این تلفن هوشمند دو سیمکارته صفحه نمایش بزرگ ۵ اینچی qHD با رزولوشن صفحه ۵۴۰ در۹۶۰ پیکسلی را برای تصاویری واضح، پر طراوت و روشن ارایه می‌کند.
Xperia C با استفاده از همان تخصص و اجزای مشابه با دوربین‌های پیشروی Sony ساخته شده است.
این تلفن هوشمند با دوربین هشت مگاپیکسلی همراه با Exmor R، که با کاربر اجازه می‌دهد تا عکس‌هایی خاص را حتی در شرایط چالش برانگیز نوری بگیرید، ارایه می‌شود.
Xperia C همچنین به کلید اختصاصی دوربین که امکان تصویربرداری از صفحه قفل شده را فراهم می‌آورد و نیز عملکرد تصویربرداری خاموش می‌کند و در عین حال اعلان‌هایی را که می‌خواهید روشن نگه می‌دارد.
مدیریت آسان تماس‌ها، تعویض بین سیمکارت‌ها تنها با یک لمس ساده یا به صورت خودکار از طریق تنظیمات از پیش انجام شده عملکرد «تصویربرداری از خود»، راهنمای صوتی هوشمند و رتوش چهره برای پرتره‌هایی بی‌نقص و پردازشگر چهار هسته‌ای برای عملکرد فوق سریع، مرور وب سریع‌تر و عملکردهای چند وظیفه‌ای بهبودیافته از قابلیت‌های این گوشی به شمار می‌آید.
از مشخصات کلیدی Xperia C می‌توان به صفحه نمایش پنج اینچی، پردازشگر چهار هسته‌ای ۱٫۲ گیگاهرتزی MediaTek MT6589، رم یک گیگابایتی، چهار گیگابایت حافظه داخلی، قابل افزایش تا ۳۲ گیگابایت، دوربین پشتی ۸ مگاپیکسل با فلاش LED، حسگر Exmor R،‌دو سیمکارت نسل سوم+نسل دوم (3G + 2G) با حالت آماده به کار دوگانه و Android 4.2 (Jelly Bean) اشاره کرد.