پلتفورم جدید Salesforce برای مدیریت بهتر ارتباط با مشتری - آموزش الکترونیک - اخبار

پلتفورم جدید Salesforce برای مدیریت بهتر ارتباط با مشتری

دسته : آموزش الکترونیک در تاريخ ۱۳۹۲/۸/۲۹ ۷:۳۷:۳۸ (1272 بار خوانده شده)
پلتفورم جدید Salesforce ابزارهای جدید را در اختیار کاربران می‌گذارد .
برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

شرکت Salesforce.com به منظور دستیابی به هدف خود مبنی بر ساخت پلتفورم توسعه‌یافته و کامل مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) مخصوص شبکه‌های اجتماعی و دستگاه‌های الکترونیکی همراه، محصول جدید خود موسوم به Salesforce۱ را معرفی کرد و توضیح داد که این پتلفورم طی هفته جاری در کنفرانس Dreamforce که در سانفرانسیسکو برگزار می‌شود، عرضه خواهد شد.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم و به نقل از وب‌سایت pcworld، در حالی که شرکت Salesforce.com برای سال‌های طولانی ابزار کاربردی خود موسوم به Force.com را در اختیار مشتریان و شرکایش می‌گذارد، پلتفورم جدید Salesforce۱ تنها یک تغییرنام در این زمینه محسوب نمی‌شود و علاوه بر فناوری قبلی، قابلیت‌های جدیدتری را در خود جا داده است.


«مایکل پیچی» (Michael Peachey) مدیر راهکارهای بازاریابی Salesforce توضیح داد که این محصول جدید در یک بخش خود ۱۰ برابر بیشتر رابط‌های برنامه‌نویسی ابزاری (API) را ارایه می‌دهد و در بخش دیگر جزییاتی را در اختیار کاربران می‌گذارد که به کمک آن می‌توانند رابط کاربری خود را ایجاد کنند.


پلتفورم Salesforce۱ همچنین قابلیت جدیدی را برای دستگاه‌های موبایلی شامل می‌شود و به مشتریان امکان می‌دهد یک راهکار واحد برای استفاده از ابزارهای Salesforce.com را در اختیار داشته باشند.

با این روش مشتریان ابزارهای سفارشی و همچنین مشتریانی که ابزارهای مورد نظر خود را از شرکا و به واسطه مرکز Salesforce.com AppExchange خریداری کرده‌اند، می‌توانند به صورت واحد از خدمات و ابزار‌ها استفاده کنند.

پلتفورم Salesforce۱ همچنین ابزار موبایلی جدیدی در خود جا داده است که مدیران شبکه به کمک آن می‌توانند اقداماتی از قبیل تغییر رمز عبور از راه دور، غیرفعال کردن کاربر و دریافت اطلاعات در مورد فرآیندهای اصلی Salesforce.com را در اختیار بگیرند.