دسترسی به توئیتر بدون اینترنت ممکن شد - اینترنت - اخبار

دسترسی به توئیتر بدون اینترنت ممکن شد

دسته : اینترنت در تاريخ ۱۳۹۲/۹/۱۷ ۴:۵۴:۳۰ (906 بار خوانده شده)
شرکت مخابراتی U2opia با همکاری توئیتر به مشترکان خود امکان می‌دهد بدون اینترنت به صفحه شخصی خود در این شبکه اجتماعی دسترسی داشته باشند.
برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

بسیاری از کاربران به صورت دایم روی دستگاه موبایلی یا رایانه شخصی خود اینترنت ندارند و در عین حال تمایل دارند مرتب صفحه شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی را بررسی کنند.
اگرچه سر زدن به شبکه‌های اجتماعی بدون اینترنت امری غیرممکن می‌نماید، اما توئیتر قصد دارد این کار را ممکن کند.


به گزارش ایتنا، شبکه اجتماعی توئیتر به دنبال همکاری‌های جدید خود با اپراتور موبایلی U2opia اعلام کرده است که این قابلیت را برای مشترکان سنگاپوری ممکن می‌کند.

شرکت مخابراتی U2opia بر مبنای قابلیتی موسوم به "سرویس اطلاعاتی تکمیلی بدون ساختار"(USSD) و بر اساس همکاری با توئیتر، به مشترکان خود امکان می‌دهد بدون اینترنت به صفحه شخصی خود در این شبکه اجتماعی دسترسی داشته باشند.

پرتوکول USSD‌ به تلفن‌های همراه امکان می‌دهد با رایانه‌های مرکز ارایه‌کننده خدمات ارتباط برقرار کنند و بر همین اساس U2opia به مشترکان خود این امکان را می‌دهد تا با گرفتن یک کد، به سادگی صفحه شخصی خود در توئیتر را در اختیار داشته باشند.
البته باید توجه داشت که این قابلیت امکان نمایش عکس‌ها و فایل‌های ویدیویی را ندارد و فقط متن‌ها را برای کاربران به نمایش می‌گذارد.

این سرویس Fonetwish نام دارد و شرکت مخابراتی U2opia با استفاده از پرتوکل یاد شده به مشترکان فیس‌بوک و همچنین Google Talk امکان می‌دهد بدون اینترنت قابلیت یاد شده را در اختیار بگیرند.

گفته می‌شود که هم‌اکنون بیش از ۱۱ میلیون کاربر بدون آنکه اینترنت داشته باشند از سرویس Hangouts گوگل استفاده می‌کنند.

این شرکت مخابراتی سنگاپوری اعلام کرد که مشترکان آن می‌توانند در فصل نخست سال ۲۰۱۴ میلادی سرویس Fonetwish را برای شبکه اجتماعی توئیتر در اختیار بگیرند.
برچسب‌ها: اینترنت   اطلاعات   عکس   فیلم   توئیتر