ASUS ESC4000G2S یک سرور حرفه ای - اخبار - اخبار

ASUS ESC4000G2S یک سرور حرفه ای

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۳/۱/۲۰ ۱۰:۰۹:۰۷ (1126 بار خوانده شده)
سرور های سری ESC۴۰۰۰ G۲S از استاندارد معروف PLUS® Platinum-certified ۱+۱ redundant power supplies بهره می برد که تا ۹۴% از راند مان انرژی برخوردار می باشد و در نتیجه مصرف انرژی و هزینه انرژی کاهش می یابد.

ایسوس به تازگی سرور جدیدی با نام ESC۴۰۰۰ G۲S را معرفی نموده است که مشخصات آن نشان دهنده کارایی این سرور برای کاربرد های حرفه ای گرافیکی و انیمیشن می باشد.

این سرور که در سایز ۲U می باشد دارای دو سوکت پردازنده با قابلیت پشتیبانی از پردازنده های Intel Xeon E۵-۲۶۰۰ v۲ می باشد. همچنین این سری از یک طراحی برتر در سیستم خنک کننده خود بهره می برد که در نتیجه بورد و قطعات نصب شده در آن خنک تر از قبل می شوند.


به گزارش ایتنا این سرور دارای ۶ محفظه SATA ۲.۵ اینچ با قابلیت تعویض سریع و آسان و همچنین ۹ رابط PCI Express ۳.۰ با سرعت ۱۶x می باشد.
با توجه به این ویژگی ها و نو آوری های ایسوس و همچنین قابلیت های دیگری همچون کاهش چشم گیر مصرف انرژی، این سرور را به یک انتخاب ایده آل برای کاربرد های موسوم به High-performance computing(HPC) تبدیل نموده است.

طراحی حرفه ای بورد برای افزایش جریان هوا و کاهش هزینه ها
برای رسیدن به بهترین HPC سرور ESC۴۰۰۰ G۲S دارای محفظه های HDD به صورت عمودی می باشد. این طراحی هوشمندانه باعث خواهد شد تا فضای بیشتری در بین این محفظه های وجود داشته باشد و در نتیجه جریان هوای بیشتری در این سرور برقرار می شود که این موضوع باعث خواهد شد تا پردازنده های گرافیکی و دیگر قطعات نصب شده در این سرور خنک تر شده و مصرف انرژی کاهش و عمر قطعات افزایش می یابد و این موضوع به معنای کاهش هزینه های جاری می باشد.
علاوه بر این سیستم خنک کننده این سرور گرما را سریعتر جذب و دفع نموده و در نتیجه دمای بورد کاهش می یابد. همچنین فن هایی که در این سرور برای خنک نمودن کارت های توسعه مانند پردازنده های گرافیکی تعبیه شده است که دمای G۲S را در مقایسه با مدل های قبلی تا ۱۰%(۹ درجه سانتیگراد) خنک تر می نماید.

اما سرور های سری ESC۴۰۰۰ G۲S از استاندارد معروف PLUS® Platinum-certified ۱+۱ redundant power supplies بهره می برد که تا ۹۴% از راند مان انرژی برخوردار می باشد و در نتیجه مصرف انرژی و هزینه انرژی کاهش می یابد.

پشتیبانی از گسترده از پردازنده های گرافیکی و کارت های توسعه دهنده
سرور های سری ESC۴۰۰۰ G۲S ایسوس از محدوده وسیعی از کارت های توسعه شامل جدیدترین نسخه کارت های Intel Xeon Phi ۷۱۲۰P,۵۱۱۰P و سری ۳۱۰۰ ،کارت های NVidia Tesla(k۱۰,k۲۰,k۴۰) و خانواده GRID GPU و همچنین کارت های گرافیکی AMD FirePro پشتیبانی می نماید. همانطور که پیشتر بدان اشاره شده سرور های سری ESC۴۰۰۰ G۲S از ۸+۱ پورت PCIe ۳.۰ X۱۶ بهره می برد. که ۸ عدد آن برای کارت های توسعه و یک عدد آن برای ASUS PIKE می باشد.
برچسب‌ها: سرور   پردازنده   انیمیشن   سوکت   گرافیکی