52 شکایت مایکروسافت از متخلفان نرم‌افزاری به دادگاه رفت - فن آوری اطلاعات - اخبار

52 شکایت مایکروسافت از متخلفان نرم‌افزاری به دادگاه رفت

دسته : فن آوری اطلاعات در تاريخ ۱۳۸۷/۳/۲۶ ۴:۴۰:۴۱ (853 بار خوانده شده)
شرکت مایکروسافت به منظور حفظ قانون کپی‌رایت و مبارزه با تخلفات نرم‌افزاری، 52 شکایت خود را از شرکت‌های تجاری و اشخاصی که به صورت غیرقانونی از نسخه‌های مختلف سیستم‌عامل ویندوز، مجموعه نرم‌افزاری Office و دیگر محصولات این شرکت استفاده کرده بودند،‌ به دادگاه محلی ارجاع داد.


این شرکت همچنین 22 پرونده دیگر را که مربوط به تخلفات نرم‌افزاری در دیگر کشورهای جهان می‌شد،‌ تحویل مقامات قضایی دادگاه محلی داد تا از این طریق بتواند جلوی استفاده‌های غیرقانونی از نرم‌افزارهای خود را بگیرد.
این طور که گفته می‌شود،‌ 15 مورد از این تخلفات نرم‌افزاری مربوط به یکی از سندیکاهای چینی می‌شود که به اعتقاد مایکروسافت، بیشترین تختلفات نرم‌افزاری را در این زمینه انجام داده است.
شرکت مایکروسافت اوایل سال جاری با تنظیم شکایتی از این سندیکا،‌ به حضور نمایندگان دفتر فدرال بازجویی آمریکا و مقامات بلندپایه هندی در جلسات مکرری شرکت کرد.
شرکت مایکروسافت به منظور جلوگیری از تخلفات بیشتر در این زمینه،‌ یک راهنمای خرید را به بخش Reviews and Guides حراجی آنلاین eBay ارسال کرده است. شرکت مایکروسافت هم‌اکنون با همکاری حراجی آنلاین eBay قصد دارد امکان تخلفات نرم‌افزاری را در سراسر جهان از بین ببرد.

همکاران سیستم