مایکروسافت بازیابی اطلاعات در Azure را آسان کرد - اینترنت - اخبار

مایکروسافت بازیابی اطلاعات در Azure را آسان کرد

دسته : اینترنت در تاريخ ۱۳۹۴/۱/۱۵ ۶:۰۵:۴۵ (879 بار خوانده شده)
این سیستم به سازمان‌ها امکان می‌دهد به صورت آنلاین نسخه پشتیبان اطلاعات را مبتنی بر ویندوز و ماشین‌های مجازی لینوکس اجرا کنندبرای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

مایکروسافت پیش‌نمایشی از ابزار جدید خود برای سیستم‌های Azure Backup و Azure Site Recovery ارائه کرد تا سازمان‌هایی که از خدمات عمومی و اختصاصی پردازش ابری بهره می‌برند، در جریان تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی اطلاعات انعطاف بیشتری داشته باشند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، این قابلیت جدید به عنوان بخشی از سرویس Availability on Demand مایکروسافت برای سازمان‌ها ارایه شده است و با استراتژی‌های خدمات ابری چندگانه سازگاری دارد و به این مشتریان کمک می‌کند تا داده‌های خود را آسان‌تر از قبل مدیریت کنند و بتوانند ابزارهای مورد نیاز را در فضای ابری به صورت کارآمدتر مورد استفاده قرار دهند.

این قابلیت به صورت کاربردی در اختیار کارشناسان IT سازمان‌ها قرار می‌گیرد و در راستای تمرکز هرچه بیشتر مایکروسافت برای توسعه برنامه‌های موبایلی و ارایه خدمات Azure App Service عرضه شده است.

با به‌روزرسانی Azure Backup این سیستم هم‌اکنون به سازمان‌ها امکان می‌دهد به صورت آنلاین نسخه پشتیبان اطلاعات را مبتنی بر ویندوز و ماشین‌های مجازی لینوکس اجرا کنند و بر پایه زیرساخت‌های-به‌عنوان-خدمات(IaaS) بخش مورد نیاز آنها را در اختیار بگیرند.

این به‌روزرسانی به منظور پشتیبانی هرچه بیشتر از سازمان‌ها با قابلیت استقرار سریع درخواست آنها مبتنی بر خدمات Azure صورت گرفته است تا بتوانند فرآیند بازیابی، تحلیل، تهیه نسخه پشتیبان، پردازش مبتنی بر فضای ابری، انتقال و توسعه اطلاعات خود را آسان‌تر از گذشته انجام دهند.

قابلیت جدید Azure Site Recovery نیز که هم‌اکنون پیش‌نمایش آن عرضه شده است، به سیستم Azure امکان می‌دهد تا در هنگام بروز هرگونه مشکل و حادثه اطلاعات سایت به سرعت بازیابی شود و کاربران بتوانند مبتنی بر ماشین‌های مجازی VMware و سرورهای فیزیکی خود به تمام داده‌ها دسترسی داشته باشند.
برچسب‌ها: سرور   سازمان   بازیابی   انتقال   فضای ابری   Azure