با پورت USB 3.1 ایسوس از مرزهای سرعت عبور کنید - سخت افزار - اخبار

با پورت USB 3.1 ایسوس از مرزهای سرعت عبور کنید

دسته : سخت افزار در تاريخ ۱۳۹۴/۱/۱۶ ۴:۳۷:۲۰ (886 بار خوانده شده)
این پورت‌ها اطلاعات را با سرعت ۱۰ گیگابیت بر ثانیه انتقال می‌دهند که دو برابر سریع‌تر از پورت‌های USB 3.0 فعلی می‌باشد.برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

ایسوس که در ساخت و طراحی فناوریهای نوین در دنیا پیشتاز است سریع‌رین و نخستین پورت USB 3.1 دنیا را معرفی کرد.
این پورت ها به همراه گروه گسترده‌ای از مادربوردهای ایسوس به صورت پورت‌های پیش فرض و همچنین به شکل کارت توسعه ASUS USB 3.1 ارائه می‌شوند.
این نوآوری در ادامه به شکل یک کارت PCIe جدید و یا دو سوکت نوع A و یا نوع C که از قابلیت سازگاری با کامپیوترهای فعلی برخوردار هستند عرضه خواهند شد.


به گزارش ایتنا مادربوردهای ایسوس به همراه پورت USB 3.1 و کارت USB 3.1 ارائه می‌شوند و اطلاعات را با سرعت ۱۰ گیگابیت بر ثانیه انتقال می‌دهند که دو برابر سریعتر از پورتهای USB 3.0 فعلی میباشد.
تمامی پورت‌های USB ۳.۱ نوع A کاملا با استانداردهای قبلی USB سازگار هستند. این محصول جدید از اواسط ماه فوریه سال جاری میلادی عرضه شده است.

این راه حل جدید از فناوری USB ۳.۱ Boost ایسوس برخوردار هستند تا انتقال اطلاعات را سریعتر از گذشته امکانپذیر سازند.
سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات از طریق این پورت به ترتیب ۸۵۴.۶ و ۸۶۳.۹ مگابیت بر ثانیه میباشد که صحت این موضوع توسط مهندسین ایسوس مورد بررسی و آزمایش قرار گرفته است.

به گفته جو سی، مدیر کل واحد مادربورد و سیستم های تجاری دسکتاپ ایسوس، ما به عنوان برند برتر تولید کننده مادربورد، با ارائه آخرین فناوری به کاربران ایسوس در این راه پیشرو و یکه تاز هستیم.
ما مشارکت نزدیکی با سازمان ASMedia Technology داریم تا عملکرد USB 3.1 را در مادربوردهای ایسوس و در کارت‌های USB 3.1 به حداکثر برسانیم و مطمئن باشیم تا کاربران به کمک این استاندارد جدید از تجربه کاملا جدیدی در انتقال پر سرعت اطلاعات خود بهره مند خواهند شد.

برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

مادربوردهاس ایسوس به همراه سوکت های USB 3.1 ۱۰Gbit/s و دو برابر عملکرد سریع‌تر
دوازده عدد از مادربوردهای ایسوس به دو پورت USB ۳.۱ نوع A با سرعت ۱۰ گیگابیت بر ثانیه مجهز میباشند.

در اسامی محصولاتی که این پورت را در اختیار دارند پسوند /USB ۳.۱ به کار رفته است. این مادربوردها شامل مدل‌های X99 Pro/USB 3.1، X۹۹-A/USB 3.1 (Transfer Express) ، X99-A/USB 3.1، X۹۹-E/USB 3.1، Z97-Deluxe/USB ۳.۱ ، Z97-Pro (Wi-Fi ac)/USB 3.1 ، Z۹۷-E/USB 3.1 ، Z97-K/USB 3.1 ، Sabertooth Z97 Mark 1/USB 3.1 ، B85M-G Plus/USB 3.1 و B85-Plus/USB ۳.۱ میباشند.

کارت توسعه ASUS USB ۳.۱ ایسوس
کارت ASUS USB 3.1 نخستین کارت توسعه USB 3.1 در دنیا است و از قابلیت سازگاری با تمامی اسلاتهای PCIe x4, x8 و یا x16 برخوردار است.

این کارت توسعه سرعت انتقال اطلاعات در کامپیوترهای رومیزی امروزی را به ۱۰ گیگابیت بر ثانیه افزایش میدهد. این کارت توسعه در نوع نوع A و C ارائه شده است که در حال حاضر از قابلیت سازگاری با تمامی مادربوردهای X99 و Z97 ایسوس برخوردار میباشد و در آینده نزدیک سایر مادربوردهای ایسوس نیز با به روزرسانی بایوس و درایور سیستم قادر به استفاده از امکانات این کارت خواهند بود.
کارت توسعه نوع A به همراه دو مادربورد جدید Rampage V Extreme/U3.1 و X99-Deluxe/U3.1 با پسوند U3.1 به صورت پیش فرض در کارخانه تنظیم شده اند و در اختیار کاربران قرار میگیرند.

فناوری ASUS USB 3.1 Boost
تمامی راه حل های USB 3.1 ایسوس به همراه یوتیلیتی اختصاصی USB ۳.۱ Boost ارائه می‌شوند.

این فناوری انحصاری ایسوس به صورت خودکار عملکرد USB 3.1 را به میزان قابل توجهی افزایش داده و سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات را به ترتیب به ۸۵۴.۶ و ۸۶۳.۹ مگابایت برثانیه رسانده است.