اشتراک گذاری صدا در یک شبکه اجتماعی - اخبار - اخبار

اشتراک گذاری صدا در یک شبکه اجتماعی

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۴/۳/۹ ۱۰:۳۲:۰۹ (1002 بار خوانده شده)
امکان اشتراک‌گذاری صدا توسط برنامه‌نویسان ایرانی فراهم شدبرای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

امکان اشتراک‌گذاری صدا در یک شبکه اجتماعی برای نخستین‌بار توسط برنامه‌نویسان ایرانی فراهم شد.


به گزارش ایتنا از مهر، شبکه اجتماعی نریتور – راوی - شبکه‌ای مبتنی بر صدا است که امکان اشتراک‌گذاری صوت و صدا را برای کاربران فراهم می‌کند؛ با این اپلیکیشن امکان گوش دادن صدای افراد یک گروه در فضای مجازی در جهت افزایش ارتباطات فردی ممکن شده است.

در طراحی این اپلیکیشن، عادت‌هایی که در سایر شبکه‌های اجتماعی جنبه منفی پیدا کرده است مانند لایک کردن و تلاش برای افزایش تعداد لایک‌ها، نمایش تعداد فالوورها و دنبال کننده‌ها حذف شده و کاربر تنها از میزان دیده شدن پست خود توسط افراد دیگر آگاه می‌شود؛ از طرفی ایجاد امکان ثبت‌نام کاربر در این شبکه اجتماعی بدون دریافت پست الکترونیک (ایمیل) مهیا شده و به نوعی حریم‌شخصی کاربران در این اپلیکیشن حفظ شده است.

در این طرح جدید از شبکه اجتماعى، كاربران مى‌توانند با انتخاب زبان محاوره‌اي خود از بين بيش از ٤٠٠ زبان، فعاليت كرده و تجربه‌اى متفاوت در يك شبكه اجتماعی داشته باشند.

همچنين كاربر مى‌تواند با انتخاب صداهايی كه در آنها گفتار و زبان خاصی وجود ندارد آن صداها را به گوش سايرين از سرزمين‌هاى مختلف برساند.

اين اپليكيشن که توسط برنامه‌نویسان ایرانی طراحی و تولید شده رايگان است و اكنون نسخه ios آن برای کاربران آیفون در اپ‌استور اپل قابل دانلود است؛ قرار است بزودی نسخه اندرويد این اپلیکیشن نیز برای ديوايس‌های اندرويد قابل دسترسی باشد.