AMD رایانه‌های رایانه‌های مجهز به ویندوز ۱۰ را ارزان می‌کند - سخت افزار - اخبار

AMD رایانه‌های رایانه‌های مجهز به ویندوز ۱۰ را ارزان می‌کند

دسته : سخت افزار در تاريخ ۱۳۹۴/۵/۴ ۶:۲۷:۳۰ (861 بار خوانده شده)
سیستم جدید چهار پردازنده مرکزی با توان 3.9 گیگاهرتز و شش پردازنده گرافیکی با توان 757 مگاهرتز را شامل می‌شود.برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

شرکت AMD در سری محصولات A-Series خود نسل جدید تراشه‌های ارزان‌قیمت برای سیستم‌های سرعت‌دهنده پردازشگر(APU) در رایانه‌های رومیزی ارائه کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اینکوئیرر، محصول جدید که با نام A۸-۷۶۷۰K APU معرفی شده است سیستم کاهش مصرف انرژی از یک پردازنده مرکزی CPU را همراه با توانمندی گرافیکی Radeon GPU به صورت یکپارچه در یک مجموعه مورد استفاده قرار می‌دهد.

این محصول شباهت زیادی به A۱۰-۷۸۷۰K دارد که شرکت AMD مه ۲۰۱۵ آن را در سری محصولات Kaveri A-Series در نمایشگاه Computex به نمایش گذاشت تا قابلیت‌های اجرایی رایانه‌های جدید برای انجام بازی‌های آنلاین ارتقا یابد.

سیستم A۱۰-۷۸۷۰K مانند مدل جدیدی که هم‌اکنون ارایه شده است با یک پردازنده واحد معرفی شد و در عین حال می‌توانست فریم‌های مربوط به بازی‌های آنلاین را ۴۸ درصد بهتر از قدرتمندترین پردازنده‌های کنونی اجرا کند. همچنین گفته شد که این سیستم با رابط کاربری جدید DirectX ۱۲ مایکروسافت توانایی خود را تا سه برابر افزایش می‌دهد.
سیستم جدید به ۱۰ هسته دوگانه مجهز شده است که چهار پردازنده مرکزی با توان ۳.۹ گیگاهرتز و شش پردازنده گرافیکی با توان ۷۵۷ مگاهرتز را شامل می‌شود.

به گفته شرکت AMD این فناوری برای ارایه نسل جدید رایانه‌های ارزان‌قیمت مخصوص بازی‌های ویدیویی و آنلاین مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ ساخته شده است و کاربران به زودی می‌توانند آن را در اختیار بگیرند.

[img align=left width=300]http://www.itna.ir/images/docs/000037/037144/images/AMD-Windows%2010%20(2).jpg[/img]
برچسب‌ها: رایانه   فناوری   amd   پردازنده مرکزی