Outlook و Office برای کاربران موبایلی اپل یکی شد - اخبار - اخبار

Outlook و Office برای کاربران موبایلی اپل یکی شد

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۴/۶/۳ ۷:۲۰:۰۸ (857 بار خوانده شده)
با این به‌روزرسانی کاربران iOS می‌توانند فایل‌های ضمیمه Office را به صورت مستقیم در نرم‌افزارهای Word، Excel و PowerPoint به کار برند.برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

اگر طی چند روز گذشته با برخی تغییرات در سرویس Outlook on iOS مواجه شدید به این دلیل است که مایکروسافت از پایه هفته گذشته تاکنون به‌روزرسانی این بازار را آغاز کرده است تا ارتباط نزدیک‌تری بین آن و نرم‌افزارهای Word، Excel و PowerPoint برقرار شود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، این به‌روزرسانی به گونه‌ای طراحی شده است که ارتباط میان استناد تنظیم شده در مجموعه نرم‌افزاری Office را با Outlook افزایش می‌دهد و همچنین باعث می‌شود این ابزار به عنوان یک انگیزاننده برای کاربرانی که از قابلیت‌های Office استفاده نمی‌کنند، مورد استفاده قرار گیرد.

این تغییرات هم‌اکنون فقط برای سیستم عامل iOS ارائه شده است و به گفته مایکروسافت، قابلیت‌های مشابه طی چند ماه آتی برای اندروید هم عرضه می‌شود.

به‌روزرسانی Outlook به کاربران iOS امکان می‌دهد تا فایل‌های ضمیمه Office را به صورت مستقیم در نرم‌افزارهای Word، Excel و PowerPoint مورد استفاده قرار دهند. هدف اصلی این ابزار همکاری نرم‌افزاری بیشتر است تا کاربران آسان‌تر بتوانند اسناد را ویرایش کنند و آنها را با مراحل کمتر به اشتراک بگذارند.
[img align=left width=300]http://itna.ir/images/docs/000037/037753/images/Outlook%20on%20iOS%20%20(1).jpg[/img]


با آخرین به‌روزرسانی، فایل‌های ضمیمه می‌توانند در یک بخش آبی‌رنگ به نمایش درآیند و توضیحات مربوطه نیز زیر آن نوشته شود. به عنوان مثال، اگر فایل ضمیمه در نرم‌افزار PowerPoint اجرا شود، به این صورت نمایش داده می‌شود.

این گزینه تنها در شرایطی ارایه می‌شود که کاربران ابزار جدید را نصب کرده باشند. اگر این ابزار نصب نشده باشد، سیستم Outlook فایل را به گونه‌ای باز می‌کند که کاربر فقط اجازه مشاهده آن را دارد و نمی‌تواند فایل مربوطه را مورد ویرایش قرار دهد.