نسل جدید کابل‌های نوری Corning هشتاد درصد سبک‌تر از کابل‌های مسی - اخبار - اخبار

نسل جدید کابل‌های نوری Corning هشتاد درصد سبک‌تر از کابل‌های مسی

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۴/۶/۳ ۷:۲۳:۳۴ (966 بار خوانده شده)
این کابل نوری نسبت به مدل قبلی 50 درصد باریک‌تر ساخته شده است و وزن آن نسبت به کابل‌های مسی 80 درصد سبک‌تر محاسبه می‌شود.برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

شرکت Corning سری جدید کابل‌های نوری Thunderbolt خود را عرضه کرد و توضیح داد طول این محصول می‌تواند بین ۵.۵، ۱۰، ۳۰ و ۶۰ متر افزایش یابد.


به گزارش دانیار به نقل از نووس‌لایت، این شرکت توضیح داد که محصول مذکور برای برخی کشورهای آسیایی از جمله چین، هنگ کنگ، ژاپن، سنگاپور، کره جنوبی و تایوان با طول‌های مختلف ارایه می‌شود تا نیاز آنها را به صورت تخصصی برطرف کند.

کابل‌های نوری Thunderbolt برای محصولات صوتی و تصویری با پهنای باند بالا، تصویربرداری‌های دیجیتالی و پردازش‌های رایانه‌ای حجیم در فواصل طولانی ساخته شده است. این کابل نوری نسبت به مدل قبلی ۵۰ درصد باریک‌تر ساخته شده است و وزن آن نسبت به کابل‌های مسی ۸۰ درصد سبک‌تر محاسبه می‌شود.

کابل‌های نوری که به فناوری جداسازی الکتریکی صداهای اضافی مجهز شده است، با تمامی دستگاه‌های Thunderbolt از جمله تجهیزات سمعی-بصری، سیستم‌های ذخیره‌سازی با اتصال مستقیم (DAS)، سیستم‌های ذخیره‌سازی با اتصالات سریالی SCSI (SAS) و شبکه‌های محیطی ذخیره‌ساز اطلاعات (SAN) سازگاری دارد.
[img align=left width=300]http://itna.ir/images/docs/000037/037749/images/corning%20fiber%20cable%20(1).jpg[/img]