عرضه سوئیچ جدید CTC مخصوص صنایع بزرگ - سخت افزار - اخبار

عرضه سوئیچ جدید CTC مخصوص صنایع بزرگ

دسته : سخت افزار در تاريخ ۱۳۹۴/۶/۱۶ ۷:۳۳:۲۷ (1032 بار خوانده شده)
این سری از سوئیچ‌های CTC به سازمان‌ها امکان می‌دهد نیرو و داده‌های مورد نیاز خود را از طریق یک کابل واحد در اختیار بگیرند.
برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

شرکت CTC Union از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان سوئیچ‌های Ethernet در جهان دو محصول جدید با نام‌های ITP-G802SM-8PH24 و ITP-G800M-۸PH24 روانه بازار کرد که برای سازمان‌ها و صنایع بزرگ مزایای فراوانی را به همراه دارد.


به گزارش ایتنا از دانیار به نقل از ctcu، این دو محصول که مبتنی بر فناوری IPv6 ساخته شده‌اند، برای مدیریت سوئیچ‌های صنایع بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند و پورت ورودی آنها ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰ Base-T PoE تعریف شده است همچنین دو سیستم ورودی SFP Gigabit/Fast Ethernet را شامل می‌شود.

این سری از سوئیچ‌های CTC با استفاده از قابلیت PoE به سازمان‌ها امکان می‌دهد نیرو و داده‌های مورد نیاز خود را از طریق یک کابل واحد در اختیار بگیرند و مبتنی بر سیستم Ethernet آنها را انتقال دهند. این فناوری باعث می‌شود تا سازمان‌های بزرگ برای تجهیز شبکه خود نیاز به استفاده از تعداد زیاد کابل نداشته باشند.

قابلیت مدیریتی L2 که در این سوئیچ به کار رفته است فناوری‌های STP/RSTP/MSTP/ ITU-T G.۸۰۳۲ Ring شامل می‌شود تا ضمن افزایش سرعت انتقال داده‌ها، نیاز صنایع به کابل‌ها را کاهش دهد.

[img align=left width=300]http://itna.ir/images/docs/000037/037993/images/CTC%20(1).jpg[/img]


مهم‌ترین امکاناتی که در این سوئیچ سازمانی به کار گرفته شده است می‌توان به دو لایه Ethernet IGMP، سیستم VLAN، QoS، سیستم امنیتی داخلی، فناوری مبتنی بر استاندارد IPv6، سیستم کنترل پهن‌باند، پورت‌های معکوس، سیستم تشخیص کابل و سیستم Green Ethernet اشاره کرد.

این سوئیچ‌ها که در ریل‌های DIN یا جعبه‌های نصب شدنی قرار می‌گیرند، خود را با سخت‌ترین محیط‌ها هم سازگار می‌کنند. سری سوئیچ‌های ۸PH۲۴ از سیستم ارتباطی M۱۲ بهره برده است تا در فضای کوچک، با اتصالات قوی، پشتیبانی قابل اطمینان و مقاوم در برابر عملیات‌های خرابکارانه به فعالیت خود ادامه دهد و هر گونه شوک و لرزش احتمالی مشکلی را برای آن ایجاد نکند.
برچسب‌ها: شبکه   فناوری   سیستم   مدیریت   سویئچ   کابل