تلاش جسورانه HP برای فروش سرور جدید خود - فن آوری اطلاعات - اخبار

تلاش جسورانه HP برای فروش سرور جدید خود

دسته : فن آوری اطلاعات در تاريخ ۱۳۸۷/۳/۳۰ ۵:۵۹:۵۶ (1326 بار خوانده شده)
مشتریان پردازنده مرکزیIBM معتقدند، شرکت HPبرای پردازنده های ایتانیوم خود بدنبال بازار دیگری است.
براساس این گزارش، شرکت "هیولت پاکارد"، درشانزدهم ماه ژوئن و در نشست سالانه "تکنولوژی و اکسپو" که در لاس وگاس برگزار شد،بلید سرور های قدرتمند صنعتی جدیدی را معرفی کرد. بلید سیستم یکپارچه بی وقفه ی NB50000c؛ هدف این سرورها، کاربران MainFrameهای موجود IBM است.


این گزارش می افزاید: این بلید سرور جدید، پسر عموی سرورهای بسیار موفق سری C-class همین شرکت است که یکسال پیش روانه بازار شد. این سرورها بطور ویژه برای پردازش حجم زیاد اطلاعات در کسب و کارهای مالی، مخابراتی، بخش دولتی و شرکتهای های مبتنی بر حجم زیاد در Web2.0 طراحی شده است.
در همین رابطه، "جیم گانتیر"، مدیر بازاریابی بلید سیستم HP به eWeek گفت: وقتی ما با بلیدهایClass-C آمدیم، با خود گفتیم که بالاخره وارد همه چیز بلید شدیم. خب این هم بخش دیگری از همین کار بود.
وی افزود: "با استناد به اعداد و ارقام شرکت گارتنر، ما در بازار بلید، حدود 43 در صد سهام واحد و 51 درصد درآمد این بازار را داریم، بنابر این ما در آنجا قدرت رهبری داریم. ما می خواهیم از این قدرت استفاده کرده و آن را با استفاده از این بلید های جدید، حتی بصورت عمیق تری روانه مرکز اطلاعات کنیم."
به عبارت دیگر، HP بطور جسورانه ای برای استفاده از این سِروِر جدید در پردازنده مرکزی کاربران IBM در تلاش است.