نسخه اندروید Apple Music با ویجت و ویژگی های جدید عرضه می شود - اخبار - اخبار

نسخه اندروید Apple Music با ویجت و ویژگی های جدید عرضه می شود

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۵/۱/۷ ۶:۴۰:۴۹ (918 بار خوانده شده)
اپل به تازگی اپلیکیشن موزیک خود را برای اندروید عرضه کرده و در آپدیت جدید این اپلیکیشن به امکاناتی نظیر ویجت و مدیریت لیست پخش مجهز گشته است. عرضه Apple Music برای اندروید سال گذشته افراد متعددی را شگفت زده کرد و بسیاری بر این باور بودند که اقدام اپل حاکی از قدرتمندی اندروید و به نوعی تسلیم در برابر این قدرت بوده است

اپل به تازگی اپلیکیشن موزیک خود را برای اندروید عرضه کرده و در آپدیت جدید این اپلیکیشن به امکاناتی نظیر ویجت و مدیریت لیست پخش مجهز گشته است. عرضه Apple Music برای اندروید سال گذشته افراد متعددی را شگفت زده کرد و بسیاری بر این باور بودند که اقدام اپل حاکی از قدرتمندی اندروید و به نوعی تسلیم در برابر این قدرت بوده است. اما اپل قصد داشت با عرضه اپلیکیشن های اندرویدی به این سیستم عامل نیز نفوذ داشته باشد.

بعد از افزوده شدن امکان پشتیبانی از کارت حافظه microSD، اپل اکنون نسخه 0.9.7 را عرضه کرده است که ویژگی بارز آن ویجت صفحه نمایش می باشد. اندازه ویجت 4x1 بوده و دکمه های ضروری، عنوان آهنگ و ... را در بر دارد. این ویجت شباهت بسیاری با ویجت Spotify دارد.

ویژگی دیگر این نسخه از اپلیکیشن امکان ایجاد لیست پخش می باشد و دیگر نیازی نیست که ابتدا آهنگ ها را وارد Library کرده و سپس از آنجا به لیست پخش انتقال دهید. شما همچنین می توانید از حالت های ویژه ای بهره مند شوید. اگر کارت هدیه iTunes داشته باشید می توانید از طریق اپلیکیشن آهنگ و آلبوم های مورد علاقه خود را نیز خریداری نمایید.

Apple Music در اندروید همچنان با مشکلاتی همراه است که یکی از آنها عملکرد اندک کند آن می باشد اما به نظر می رسد این شرکت در حال ایجاد تغییراتی است تا بتواند این اپلیکیشن را به یکی از محبوب ترین های اندروید مبدل سازد.