آخرین بسته امنیتی اندروید را بگیرید - امنیت - اخبار

آخرین بسته امنیتی اندروید را بگیرید

دسته : امنیت در تاريخ ۱۳۹۵/۴/۵ ۶:۰۴:۳۵ (971 بار خوانده شده)
آپدیت‌های نرم‌افزاری همیشه امنیت شما را تضمین نمی‌کنند، اما راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید از آخرین پچ (بسته) امنیتی اندروید آگاه شوید.برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

به گزارش ایتنا از ایسنا به نقل از پی‌سی‌ورلد، گوگل فعالیتی جدی را پیش گرفته است تا درباره تلاش‌های مداومش درباره امنیت اندروید شفاف‌تر باشد. یک اقدام موثر که شما خودتان می‌توانید انجام دهید این است که رتبه امنیت اندروید را بر روی دستگاه‌های دارای اندروید نسخه ۶.۰ و پس از آن بررسی کنید.


هر ماه، گوگل یک پچ ارائه می‌کند که در آن آخرین آسیب‌پذیری‌های امنیتی حل شده است. دستگاه‌های نکسوس این بسته را سریعا می‌گیرند و پس از آن به سایر تولیدکنندگان بستگی دارد که این بسته را بگیرند، تصویب کرده و برای دستگاه‌های خود ارائه دهند.

برای بررسی موقعیت بر روی گوشی هوشمند یا تبلت خود، به بخش تنظیمات (Settings)، سیستم (System) و درباره دستگاه (About device) بروید. (البته این عبارات ممکن است با توجه به سازنده گوشی شما کمی متفاوت باشد.) در آنجا شما خطی را خواهید یافت که نوشته شده: سطح پچ امنیت اندروید. این عبارت به شما تاریخ دقیقی که گوگل پچ مورد نظر را منتشر می‌کند، نشان می‌دهد.
برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.