با اپلیکیشن جدید گوگل؛ نقشه زمین را با وضوح بالا استفاده کنید - اخبار - اخبار

با اپلیکیشن جدید گوگل؛ نقشه زمین را با وضوح بالا استفاده کنید

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۵/۴/۸ ۹:۴۶:۵۵ (973 بار خوانده شده)
شرکت گوگل اعلام کرد که اپلیکیشن مربوط به نقشه زمین را به روز رسانی کرده که قادر به دادن تصاویری با تمرکز بیشتر است.برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

شرکت گوگل نسخه جدیدی را از اپلیکیشن Google Earth در اختیار کاربران جهانی قرار داده که می‌توان با وضوح بیشتر بر روی قسمت‌های مختلف زمین تمرکز کرد و جزئیات بیشتری را بدست آورد.


به گزارش ایتنا از مهر، مسئولین شرکت گوگل اعلام کردند، به دلیل تغییرات جوی و تاثیر ابرها بر روی تصاویر ماهواره‌ای، عکس‌های تهیه شده مقداری تار شده اند که با بکارگیری فناوری خاص و به‌روزرسانی نسخه جدید Google Earth، می‌توان با وضوح بالا موقعیت‌های مختلف بر روی زمین را رصد کرد.

آخرین به روز رسانی اپلیکیشن گوگل مپ و گوگل ارس به سال ۲۰۱۳ میلادی بر می گردد که به دلیل پاره‌ای از مشکلات سخت‌افزاری باز هم یک سری از اطلاعات به هنگام تمرکز کردن بر روی نقشه مکانی خاص، به کاربر ارائه داده نمی‌شد.

شرکت گوگل در راستای بر طرف کردن این مشکل، میلیون‌ها تصاویر یکی از ماهواره های خود با نام Landsat ۷ که عکس‌های مرتبط با نقشه زمین در اپلیکیشن Google Earth قرار می‌دهد را با وضوح بالا به‌روز‌رسانی کرده تا بدون تاثیر ابرها و سایر موانع جوی کاربران بتوانند نقشه زمین را با کیفیت متفاوت در اختیار داشته باشند.