افزایش کیفیت صدا روی همه دستگاه‌ها با کارت صوتی Xonar U7 MKII آشنا شوید - اخبار - اخبار

افزایش کیفیت صدا روی همه دستگاه‌ها با کارت صوتی Xonar U7 MKII آشنا شوید

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۵/۱۰/۷ ۶:۰۰:۰۰ (1072 بار خوانده شده)
همانطور که در پردازش‌های سنگین برای رسیدن به بالاترین کیفیت، به تجهیزات قدرتمندی نظیر کارت گرافیک و پردازنده نیاز است، در مقوله «صدا» هم کاربران نیازمند سخت‌افزاری مناسب هستند. این بار ایسوس کارت صدایی با رابط USB به نام Xonar U7 MKII معرفی کرده که کیفیت صدا را در همه دستگاه‌ها فراهم می‌کند.

این کارت صدا با استفاده از رابط USB، سازوکار و عملکردی مشابه نمونه قبلی یعنی مدل Xonar U7 دارد که می‌تواند صدای 7.1 کانال واقعی و با کیفیت 192kHz و 24 بیت HD را تولید کند. مبدل دیجیتال به آنالوگ Cirrus Logic CS4398 و فناوری انحصاری Hyper Grounding ایسوس می‌تواند نرخ سیگنال به نویز(اس‌ان‌اآر) 114 دسی‌بل ارائه کند که به تجربه شنیدن باکیفیت‌ترین اصوات منجر خواهد شد. ابعاد کوچک Xonar U7 MKII برای میزکار کوچک یا حمل‌و‌نقل و استفاده در لپ‌تاپ‌ها بسیار مناسب است.

کارت صوتی ایسوس برای بازی و تولید محتوای چندرسانه‌ای‌ نیز کارآمد است. ورودی و خروجی‌های اختصاصی برای جک هدفن و میکروفن، به کاربر اجازه می‌دهد تا بدون وقفه به بازی بپردازد. کلید کنترلر گردان صدای روی Xonar U7 MKII عملکردی دوجانبه دارد و می‌توان بلندای صدای هدست و بلندگوها را با فشردن و کلیک روی آن به سادگی تنظیم و صدای خروجی را سوئیچ کرد.

این کارت صوتی ایسوس به‌همراه نرم‌افزارSonic Studio عرضه می‌شود که امکان شخصی‌سازی همه جانبه روی اکولایزر و باند‌های مختلف صدا را فراهم می‌کند. برخلاف نرم‌افزارهای صوتی رایج با تنظیمات خسته‌کننده، Sonic Studio پروفایل‌های بهینه و چند منظوره متنوعی را به‌صورت پیش‌فرض در خود جای داده است. مانند دیگر کارت صوتی‌های مخصوص بازی ایسوس، این کارت صوتی نیز از فناوری انحصاری Sonic Radar Pro بهره می‌برد که امکان تشخیص جهت صدا را در بازی‌های اول شخص و شوتینگ برای کاربر مهیا می‌کند.


[img align=left width=300]http://www.shabakeh-mag.com/sites/default/files/styles/content/public/images/body/Xonar%20U7%20MKII%20Gaming%20%282%29.jpg?itok=hupyyTEv[/img]


[img align=left width=300]http://www.shabakeh-mag.com/sites/default/files/styles/content/public/images/body/Xonar%20U7%20MKII%20Gaming%20%2812%29.jpg?itok=wDfnX6Jv[/img]