گوشی‌های سامسونگ گلکسی S8 و +S8 وارد ایران شدند - اخبار - اخبار

گوشی‌های سامسونگ گلکسی S8 و +S8 وارد ایران شدند

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۶/۲/۱۷ ۶:۲۲:۴۰ (1099 بار خوانده شده)
سامسونگ بار دیگر با معرفی محصولی متعلق به آینده، نه تنها صنعت موبایل را وارد عصری جدید می‌کند بلکه ما را به درکی نوین از گوشی هوشمند در مقام ابزاری می‌رساند که می‌تواند ما را به جهان مورد علاقه‌مان نزدیک‌تر کند.برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

سامسونگ الکترونیکس، روز پنج‌شنبه، ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ از جدیدترین پرچم‌دار خود یعنی گوشی‌های گلکسی S8 و S8+در برج میلاد تهران رونمایی کرد.
در این مراسم بزرگ که با حضور حدود هزار نفر برگزار شد، سامسونگ به صورت رسمی گوشی‌های پرچم‌دار گلکسی S8 و +S8 را برای عرضه در بازار ایران معرفی کرد.

به گزارش ایتنا، رسانه‌ها، مدیران سامسونگ الکترونیکس و جمعی از کاربرانی که در دوره پیش فروش جهت شرکت در مراسم ثبت نام کرده بودند و تعداد زیادی از کاربران وفادار این برند از مهمانان این برنامه بودند. این گوشی‌ها طی روزهای آینده در فروشگاه‌های معتبر عرضه محصولات سامسونگ در دسترس خواهند بود.

در ابتدای برنامه، آقای بام سوک هانگ مدیرعامل سامسونگ الکترونیکس در ایران، با رونمایی از این پرچم‌داران گفت: «شرکت سامسونگ همواره نقشی پیشرو در لحظات تعیین کننده‌ صنعت موبایل داشته است. لحظاتی که نهایتا گوشی‌های هوشمند را به ابزاری برتر تبدیل کردند. ابزاری آن قدر متناسب که می‌تواند همراه تمامی لحظات ما باشد، و در عین حال آنقدر فراگیر، که تمامی‌ جهان ما در آن جای بگیرد.»


وی همچنین در مورد گوشی گلگسی S8 و +S8 به این موضوع اشاره کرد که «سامسونگ بار دیگر با معرفی محصولی متعلق به آینده، نه تنها صنعت موبایل را وارد عصری جدید می‌کند بلکه ما را به درکی نوین از گوشی هوشمند در مقام ابزاری می‌رساند که می‌تواند ما را به جهان مورد علاقه‌مان نزدیک‌تر کند.»

بیش از ۵ سال تحقیقات شرکت سامسونگ نشان داد کاربران با وجود علاقه به صفحه‌ نمایش بزرگ، ترجیح می‌دهند گوشی با ابعاد کوچک‌تر داشته باشند. شرکت سامسونگ با اتکا به همین تحقیقات، گوشی‌های گلکسی S8 و +S8 را طراحی کرد که بالاترین نسبت صفحه نمایش به بدنه را در بین محصولات موجود در بازار دارند.

برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.
برچسب‌ها: گوشی   سامسونگ   گلکسی   ابزار   صنعت موبایل