واتس اپ با سه قابلیت جدید برای کاربران iOS بروزرسانی شد - اخبار - اخبار

واتس اپ با سه قابلیت جدید برای کاربران iOS بروزرسانی شد

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۶/۳/۲۰ ۵:۴۹:۰۲ (839 بار خوانده شده)
واتس اپ که چند وقتی است به مالکیت فیس بوک درآمده، امروز اعلام کرده که سه ویژگی جدید را برای کاربران سیستم عامل iOS ارائه می کند. برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، این ویژگی ها تجربه بصری کار با واتس اپ را بهبود می بخشند و کارکرد دوربین گوشی را بهبود می بخشند تا امکان اشتراک گذاری بهتر محتوا بین کاربران فراهم شود. واتس اپ در حال حاضر ویژگی های آلبوم، فیلتر و میانبر پاسخ دهی را برای کاربران iOS عرضه کرده است.

هنگامی که کاربران چهار عکس (یا ویدیو) و یا بیشتر را برای یکی از مخاطبین خود ارسال می کنند، این محتوا به صورت یک آلبوم دسته بندی می‌شوند و به صورت tile نمایش داده می‌شوند. هنگامی که کاربری روی این آلبوم کلیک کند، مجموعه تصاویر و ویدیوها را به طور تمام صفحه می‌بیند.


فیلترها به کاربر امکان اضافه کردن افکت هایی به تصاویر، ویدیوها و GIF ها را می‌دهند. می‌توان با دوربین گوشی عکس گرفت یا از تصاویر ذخیره شده در گالری گوشی استفاده کرد. در حال حاضر پنج فیلتر مختلف در اختیار کاربران قرار گرفته که عبارتند از سیاه، سفید، کروم، فیلم و پاپ.


با استفاده از این میانبر، پاسخ دادن به پیام های جدید ساده تر از قبل می‌شود. کافی است با انگشت خود، پیام جدید را به سمت راست بکشید تا امکان تایپ کردن پاسخ فراهم شود، ساده و سریع.


همه این قابلیت ها از هم اکنون برای کاربران iOS عرضه شده و این افراد با دریافت جدیدترین بروزرسانی واتس اپ می توانند از آنها بهره‌مند شوند.
برچسب‌ها: گوشی   به روز رسانی   کاربر   ios   تایپ   واتس اپ   فیلتر