تانوشی؛ لپ‌تاپ اندروید برای کودکان - اخبار - اخبار

تانوشی؛ لپ‌تاپ اندروید برای کودکان

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۶/۶/۱۴ ۷:۳۵:۱۲ (1410 بار خوانده شده)
تانوشی، یک لپ‌تاپ اندروید برای کودکان است که اپلیکیشن فمیلی لینک از پیش روی آن نصب شده است. این اپلیکیشن برای کنترل والدین بر عملکرد لپ‌تاپ فرزندان طراحی شده است.برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

بلت‌ها و کامپیوترهای زیادی وجود دارد که برای کودکان طراحی شده است، لیکن یکی از کسب‌ و کارهای نوپای موجود در سیلیکون‌ولی، به تازگی دست به یک نوآوری زده و لپ‌تاپی مخصوص کودکان طراحی کرده که ترکیبی از لپ‌تاپ و تبلت و مجهز به سیستم‌عامل اندروید است.
از "تانوشی" به عنوان یک کامپیوتر جالب، امن، آموزشی و مقرون به صرفه یاد می‌شود که برای کودکان طراحی شده و جزء نخستین ماشین‌هایی است که مجهز به اپلیکیشن فمیلی لینک می‌باشد.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، این لپ‌تاپ مثل بقیه سیستم‌های موجود در بازار در سه رنگ عرضه است و به دلیل کیبوردی که دارد، می‎تواند هم به صورت لپ‌تاپ و هم به صورت تبلت مورد استفاده قرار گیرد.
دوربین اصلی این لپ‌تاپ، 5 مگاپیکسل و دوربین جلوی آن 2 مگاپیکسل است. صفحه لمسی اچ.دی 10.1 اینچی، اسپیکرهای دوال استریو، رم 2 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی، دو درگاه یو.اس.بی و باتری 5000 میلی آمپرساعتی از دیگر خصوصیات لپ‌تاپ تانوشی است.



در لپ‌تاپ مورد بحث، یک صفحه‌کلید فیزیکی وجود دارد که در آن دکمه‌های میانبر ایموجی وجود دارد. همچنین دسته‌ای از اپلیکیشن‌های مبتنی بر آموزش و بهره‌وری نیز در سیستم مذکور تعبیه شده است.
تانوشی در پی آن است که کودکان بتوانند از مزایای آموزشی موجود در این لپ‌تاپ بهره‌مند شوند و همچنین می‌خواهد به گونه‌ای عمل کند که دسترسی والدین به لپ‌تاپ کودک آسان باشد و بتوانند با خیالی آسوده، دستگاه را در اختیار کودک بگذارند.

گوگل در ماه مارس، اپلیکیشن "فمیلی لینک" را عرضه کرد. این اپلیکیشن به والدین اجازه می‌دهد که از راه دور، بر استفاده کودک خود از دستگاه نظارت و کنترل داشته و حتی زمانی که مشغول فعالیت‌های دیگر هستند، می‌توانند لپ‌تاپ را قفل کنند.
والدین، بدین‌ترتیب می‌توانند از طریق فمیلی لینک، دسترسی به اپلیکیشن‌های خاصی را محدود کنند.
حتی والدین می‌توانند بر طبق گزارش‌های روزانه و ماهانه، اپلیکیشن‌هایی که بیشترین استفاده را دارند، مشخص سازند.

برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.