تعادل نوت‌بوک‌تان را حفظ کنید. - اخبار - اخبار

تعادل نوت‌بوک‌تان را حفظ کنید.

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۸۷/۴/۵ ۴:۱۸:۴۵ (873 بار خوانده شده)
لاجی‌تک با طراحی چندین مدل پایه جهت قرار دادن نوت بوک بر روی آن، راحتی و امکانات جالبی را برای کاربران رایانه‌های قابل حمل فراهم آورده است.

کاربران نوت بوک و به خصوص کسانی که نوت بوک برای آنها هم حکم رایانه قابل حمل دارد و هم نقش PC، بیش‌تر با این موضوع مواجه شده‌اند. آیا تا به حال پیش آمده که وقتی پشت میز کار خود، در حال کار کردن با نوت بوک هستید، از وضعیت قرار گرفتن آن احساس نارضایتی کرده باشید؟ با صفحه کلید تخت و دید بد نسبت به دکمه‌های آن مشکل داشته باشید یا مدام با صفحه نمایش ور رفته و با جلو و عقب کردن صندلی خود به دنبال وضعیتی راحت‌تر بگردید؟
لاجی‌تک با طراحی چندین مدل پایه جهت قرار دادن نوت بوک بر روی آن، راحتی و امکانات جالبی را برای کاربران رایانه‌های قابل حمل فراهم آورده است. این پایه‌ها با انعطاف و پیش‌بینی‌های لازمی که در طراحی آنها شده، پاسخگوی بسیاری از نیازها و حل کننده مشکلات متداول هستند.
ساده‌ترین محصول از خانواده پایه‌های نوت بوک لاجی‌تک، Alto Express است. یک پایه به ظاهر ساده با طراحی زیبا است که با قرار گرفتن در زیر نوت بوک وضعیت خوبی به صفحه کلید و نمایشگر آن می‌دهد تا شما بتوانید با خیال راحت و کمترین جابه جایی در وضعیت نشستن خود در پشت میز، بیش‌ترین کنترل را به نوت بوک خود داشته باشید.
مدل بعدی Alto Connect نام دارد که با طراحی متفاوت عرضه شده است. علاوه بر شکل ظاهری، این پایه دارای چهار درگاه ارتباطی USB است که دسترسی آسان کاربران به این درگاه‌ها را فراهم می‌آورد. این امکان علاوه بر افزودن به تعداد درگاه‌ها، از حجم کابل‌های روی میز کم کرده و میزی خلوت تر و تمیزتر را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
Alto مدلی دیگر از پایه‌های نوت بوک لاجی‌تک است. در این مدل علاوه بر امکانات قبلی یک صفحه کلید بسیار با کیفیت از لاجی‌تک هم اضافه شده است. داشتن این صفحه کلید که راحت تر و بزرگ‌تر از صفحه کلید خود نوت بوک است، شما را از کار با آنها بی نیاز می‌کند.
در این شرایط و با توجه به طراحی خوب Alto، شما قادر خواهید بود با باز کردن بیش از حد و قرار دادن نوت بوک بر روی پایه بلند موجود، صفحه نمایشگر را تا ارتفاع زیادی و دقیقا مقابل صورت خود بالا بیاورید. این مساله کمک می‌کند تا از خم کردن گردن و نگاه مداوم رو به پایین نجات پیدا کرده و خدمتی بزرگ به سلامتی خود بکنید.
اما بهترین و آخرین محصولات لاجی‌تک در این خانواده Alto Cordless نام دارد. در این مدل صفحه کلید و پایه به صورت جدا از همدیگر طراحی شده‌اند و صفحه کلید بدون سیم است. به این ترتیب با قرار دادن نمایشگر نوت بوک در بهترین وضعیت و با داشتن اختیار کامل بر صفحه کلید، بهترین تجربه از کار با نوت بوک را خواهید داشت. طراحی این پایه به گونه‌ای است که با انواع نوت بوک‌های موجود در بازار سازگاری بصری دارد. داشتن درگاه USB و صفحه کلید بسیار با کیفیت این محصول را ممتاز و بی‌بدیل می‌کند. داشتن چنین محصولی در محیط کار، راحتی و امکانات مناسبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
علاوه بر راحتی و زیبایی، این محصولات کمک شایانی به بهبود جسمانی کاربران می‌کنند. مسلط بودن به نمایشگر و جلوگیری از خمیدگی گردن و کمر، و پیشگیری از عوارض ناشی از کار زیاد در پشت میز و رایانه را به همراه دارد. افتادگی شانه‌ها، انحنای ستون فقرات و خمیدگی مچ دست‌ها عوارضی هستند که به راحتی نمی‌توان از کنار آنها گذشت و حالا با استفاده از این قبیل محصولات می‌توان فکری برای کنترل و مهار آنها کرد.
محصولات لاجی تک در ایران با گارانتی شرکت آواژنگ عرضه می‌شود.