عرضه گوشی پیکسل XL شرکت گوگل با 128 گیگابایت حافظه - اخبار - اخبار

عرضه گوشی پیکسل XL شرکت گوگل با 128 گیگابایت حافظه

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۸/۲/۱۰ ۸:۲۹:۴۷ (650 بار خوانده شده)
شرکت گوگل تصمیم گرفت که گوشی پیکسل XL را با قیمت 250 دلار در معرض فروش قرار دهدبرای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

شرکت گوگل یکی از گوشی‌های خوب خود را تحت عنوان پیکسل XL را به بازار عرضه کرد. این گوشی،
یک مزیت فوق العاده دارد و آن مزیت، برخوداری از حافظه 128 گیگابایتی است. این گوشی در واقع، عرضه مجدد همان پیکسل XL است که در سال 2016 به بازار عرضه شد.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ورج، قیمت این گوشی در حال حاضر 250 دلار است، ولی وقتی در ماه اکتبر 2016 وارد بازار شد، به قیمت 869 دلار به فروش می‌رسید و در همان سال موفق شد نظر بسیاری از کاربران را جلب کند و به فروش خوبی برسد.
پیش‌بینی می‌شود که قیمت مناسب این گوشی بتواند مجددا مخاطبان را جذب کند.

دقیقا یک سال قبل بود که شرکت گوگل تصمیم گرفت فروش پیکسل را متوقف کند و به همین خاطر هم این گوشی نمی‌توانست از به‌روزرسانی‌های جدید در سیستم عامل بهره‌مند شود، ولی اخیرا شرکت مورد بحث تصمیم گرفته است که نسخه بتا را برای پشتیبانی اندروید از این گوشی به بازار عرضه کند.


نسخه اندرویدی که شرکت گوگل تصمیم گرفته است برای این گوشی عرضه کند، آخرین به‌روزرسانی اندروید Q است. با این به‌روزرسانی، حداقل یکسال این گوگل از به‌روزرسانی معاف خواهد شد.
با اینکه مشخصات گوشی پیکسل دوسال است که منسوخ شده است ولی در نسخه جدید بسیاری از موارد هنوز قابل تحسین و مناسب هستند.

در حال حاضر دوربین این گوشی، یکی از بهترین‌های موجود است این گوشی فاقد مقاومت در برابر آب است که سال قبل به بازار آمد و طراحی صفحه نمایش آن به گونه‌ای است که فاقد حاشیه صفحه نمایش(بزل) است.

نسخه اصلی پیکسل از نسخه اندروید ویژه شرکت گوگل استفاده می‌کند. پردازنده این گوشی اسنپ دراگون 821 است و رم 4 گیگابایتی روی آن نصب شده است.
گفتنی است که این گوشی از جک هدفون هم برخوردار است. گوشی پیکسل XL ، تفاوت چندانی با نسخه اصلی ندارد ولی با قیمتی بسیار پایین‌تر به بازار آمده است.