با سخنرانی «انوشه انصاری» همایش «مدیریت و راهبری فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات» از دهم تیر برگزار می‌شود - فن آوری اطلاعات - اخبار

با سخنرانی «انوشه انصاری» همایش «مدیریت و راهبری فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات» از دهم تیر برگزار می‌شود

دسته : فن آوری اطلاعات در تاريخ ۱۳۸۷/۴/۸ ۴:۳۷:۲۴ (1000 بار خوانده شده)
دبیر همایش مدیریت و راهبری فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات از سخنرانی انوشه انصاری، نخستین فضانورد ایرانی و اولین زن فضاگرد جهان در این همایش خبر داد.



(ایسنا)، مهندس ساده با اعلام این مطلب گفت: سخنرانی انوشه انصاری در روز 10 تیر ماه ساعت 17 بعد از ظهر و به صورت ویدیو کنفرانس خواهد بود.

وی یادآورشد: انصاری به عنوان یک ایرانی موفق در عرصه فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات به بیان تجربیات و دانش خود در زمینه مدیریت و راهبری ICT خواهد پرداخت.

ساده عنوان کرد: نخستین همایش مدیریت و راهبری فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات ایران در روز 10 و 11 تیر ماه با حضور مدیران و کارشناسان بخش دولتی و خصوصی در هتل المپیک تهران برگزار می شود.

انوشه انصاری، نخستین ایرانی فضانورد و نخستین زن گردشگر فضایی است که در 27 شهریور 85 از پایگاه بایکونور در قزاقستان به ایستگاه فضایی رفت.

وی متولد ایران و دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مهندسی الکترونیک از دانشگاه جرج واشنگتن است و هم اکنون به عنوان مدیر شرکت پرودی فعالیت می‌کند.

انوشه انصاری در سال 2000 جایزه نخست کارآفرینی ملی ایالات متحده آمریکا را به دست آورد و مجله فورچون در سال 2001 نام او را در لیست تاجران موفق ثبت کرد.

نخستین همایش مدیریت و راهبری فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات ایران از سوی یکی از شرکت‌های مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار می‌شود.