ورود مادربوردی با گرافیک Nvidia GeForce7050 به بازار - سخت افزار - اخبار

ورود مادربوردی با گرافیک Nvidia GeForce7050 به بازار

دسته : سخت افزار در تاريخ ۱۳۸۷/۴/۱۱ ۵:۱۱:۴۲ (913 بار خوانده شده)
با توجه به ورود مادر بورد های Elitegroup GF7050VT-M5 به بازار ایران که به صورت Onboard و با دارا بودن کارت گرافیک بر روی مادربورد با قیمت بسیار مناسب در اختیار کاربران قرار دارد لازم دانستیم بررسی وتحقیق ای در رابطه با این مادر بورد ها به صورت علمی و فنی داشته باشیم .



کمپانی NVIDIA که متخصص در تولید کارت گرافیک و سخت افزار های گرافیکی می باشد، تجارب زیادی در این زمینه دارد که باعث ایجاد اختلاف کارایی در امور گرافیکی و مالتی مدیا نسبت به دیگر برند ها شده است.



NVIDIAتولید گرافیک مادر بورد های Elite GF7050 VT-M5 را نیز به عهده داشته است و در این مادر بورد ها تراشه این شرکت استفاده شده است .



مادربورد مذکور بر مبنای تراشه 610i و با تکنولوژی 45 نانومتری تولید شده است که باعث کاهش حرارت مادربورد و کاهش تعداد خطاهای محاسباتی و عملیاتی و در نهایت باعث بالا رفتن سرعت و کارایی کلی مادربورد می گردد.



این مادربورد که با گارانتی سازگار عرضه می شود برای پردازنده های Core 2 Quadو Core 2 Duo طراحی شده و بیشترین بازدهی را برای این پردازنده ها به ارمغان می آورد .



گذر گاه اصلی 1333MHz (FSB) سبب شده است تا این مادربورد نیاز کاربران مختلف را جوابگو باشد.



GF7050 VT-M5 از تکنولوژی Intel Hyper –Treading پشتیبانی می نماید و با این فناوری اجراء همزمان چند نرم افزار و برنامه متفاوت را راحتر و سریعتر می نماید و با پشتیبانی از حافظه DDR 2 800 (حداکثر تا ظرفیت 4GB) انجام عملیات میان پردازنده و حافظه اصلی را افزایش می دهد.



کارت صدای 6 کاناله با تکنولوژی High Definition صدایی شفاف را در اختیار کاربر قرار می دهد و کاربر می تواند موزیک و صدای بازیهای مختلف را با حجم زیاد بدون خش و اختلال گوش دهد.



همچنین یک شکاف PCI Express 16X یک شکاف PCI EXPRESS 1X و دو شکاف PCI و دارا بودن در گاه USB 2.0 و 4 در گاه USB از نقاط قوت این مادر بورد می باشد.