ویندوز ۷ سال آینده روانه بازار خواهد شد - سیستم عامل ها - اخبار

ویندوز ۷ سال آینده روانه بازار خواهد شد

دسته : سیستم عامل ها در تاريخ ۱۳۸۷/۱/۲۲ ۴:۵۲:۳۶ (1045 بار خوانده شده)
بیل گیتس اشاره کرد با توجه به پیشرفت پروژه، ویندوز ۷ احتمالا در سال آینده میلادی به بازار عرضه خواهد شد.


بنیانگذار شرکت بزرگ نرم‌افزاری مایکروسافت، آقای بیل گیتس روز جمعه در مصاحبه با رویترز اعلام کرد انتظار می‌رود سیستم‌عامل بعدی ویندوز مایکروسافت با نام ویندوز ۷ (Windows Seven) در سال آینده میلادی منتشر خواهد شد.

کمپانی بزرگ مایکروسافت در حال کار بر روی سیستم‌های بروز رسانی بهتر کامپیوترهای شخصی است.

طبق گفته‌های قبلی شرکت مایکروسافت، قرار بود که نسخه بعدی ویندوز، حدود ۳ سال بعد از ویندوز قبلی یعنی ویندوز ویستا که در ژانویه سال ۲۰۰۷ میلادی منتشر شد، روانه بازار شود، همچنین یکی از سخنگویان شرکت مایکروسافت، اعلام کرد که طبق دایره گسترش ویندوز ۷ و گفته‌های بیل گیتس، احتمالا قبل از نسخه رسمی، نسخه‌های آزمایشی ویندوز ۷ را منتشر خواهند کرد.

بیل گیتس، در سمیناری در شهر میامی ایالات متحده آمریکا، در مورد این مطلب برای جواب به حضار، اعلام کرد که به نظر می‌رسد که ویندوز بعدی با نام ویندوز ۷ سال آینده و یا کمی بعد روانه بازار خواهد شد. همچنین اعلام کرد که حدود ۶ میلیارد دلار، مایکروسافت برای تحقیقات در زمینه فناوری اطلاعات ویندوز بعدی سرمایه‌گذاری کرده است.

او اعلام کرد که ویندوز بعدی، به کاربران کمک‌های بسیاری در زمینه‌های دستگاه‌های پرتابل و کامپیوترهای رومیزی خواهد کرد، و احتمال استفاده از تکنولوژی کار با دست، در آن زیاد است.