با SecureCam محل کار و منزل خود را ببینید. - فن آوری اطلاعات - اخبار

با SecureCam محل کار و منزل خود را ببینید.

دسته : فن آوری اطلاعات در تاريخ ۱۳۸۷/۵/۸ ۵:۱۴:۵۲ (744 بار خوانده شده)
سرویس SecureCam به سادگی قابل نصب بوده و به کابران امکان می دهد به شکل ویدیو زنده لحظه به لحظه خانه یا محل کار خود را ببینند.



شرکت اپتوس، دومین اپراتور بزرگ استرالیا از ارایه یک سرویس ویدیویی زنده موسوم به SecureCam خبر داد که کاربران استرالیایی می توانند از طریق گوشی های تلفن همراه نسل سومی خانه و محل کار خود را به شکل ویدیویی زنده ببینند.
"فیل مک درموت" ، رییس بخش بازاریابی و تجارت رسانه های اپتوس می گوید: بسیاری از کاربران مخصوصا اپراتورهای تجاری کوچک، سیستم امنیتی سنتی را به دلیل هزینه آن یا مشکلاتی که دارد به سختی مورد استفاده قرار می دهند.
سرویس SecureCam به سادگی قابل نصب بوده و به کابران امکان می دهد به شکل ویدیو زنده لحظه به لحظه خانه یا محل کار خود را ببینند.
به این ترتیب کاربران می توانند به وسیله این سرویس از طریق یک گوشی سازگار با شبکه نسل سوم یا کامپیوتر به اینترنت وصل شده و فضاهایی را که می خواهند ببینند.
سرویس SecureCam تنها برای تلفن های پس پرداخت یا خطوط ثابت تلفن همراه در دسترس قرار می گیرد.
از دستگاه هایی که این سرویس را پشتیبانی می کنند می توان به Curve 8310 بلک بری، HTC Touch Dual، KU990 (Viewty) ال جی، V9موتورولا و500 کلاسیک، 6500 کشویی، 6220، 6110 ناوبری نوکیا، J750 ، i780، i560 سامسونگ و C902 سونی اریکسون اشاره کرد.