جنگ میان گوگل و مایکروسافت! - اینترنت - اخبار

جنگ میان گوگل و مایکروسافت!

دسته : اینترنت در تاريخ ۱۳۸۷/۶/۶ ۴:۴۶:۵۳ (813 بار خوانده شده)
فارس- اخبار جدید از بالا گرفتن رقابت های میان گوگل و مایکروسافت نشان می دهد که درگیری میان این دو غول اینترنتی وارد فازهای جدیدی شده است.


رقابت میان گوگل و مایکروسافت از حوزه اینترنت وارد درگیری در حوزه خدمات آنلاین شده است.
این سایت تحلیلی فناوری اطلاعات در گزارش خود درباره موج جدید رقابت میان غول های اینترنتی جهان نوشت: چند روزی است که مایکروسافت تعدادی از سرویس های آنلاین خود مانند ورد و آفیس آنلاین را به کاربران معرفی کرده است و گوگل نیز پس از این اقدام مایکروسافت از سرویس های جدید آنلاین خود مانند تولبارز و گوگل ارث خبر داده است.
به اعتقاد کارشناسنان حوزه فناوری اطلاعات و اینترنت رقابت های میان مایکروسافت و گوگل وارد مرحله جدید می شود که البته اصلی ترین برنده آن کاربران اینترنتی خواهند بود.
مایکروسافت اعلام کرده است که خدمات اینترنتی خود را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار خواهد داد و این در حالی است که گوگل هم در حال اتخاذ چنین تصمیمی است.
پس از عدم موفقیت مایکروسافت در تصاحب یاهو به قیمت 47 میلیارد دلار گوگل و یاهو به شدت به هم نزدیک شده و 12 قرارداد همکاری و تفاهم با یکدیگر امضا کردند که این امر باعث درگیری اصلی میان مایکروسافت و گوگل شد چراکه با نزدیک تر شدن یاهو و گوگل به عنوان بزرگ ترین موتورهای جست و جوی جهان حوزه تبلیغات اینترنتی در اختیار آنان قرار می گرفت و سبب می شد تا مایکروسافت بازنده اصلی میدان باشد.