LG هم به جمع سازندگان مینی‌ لپ‌تاپ پیوست. - سخت افزار - اخبار

LG هم به جمع سازندگان مینی‌ لپ‌تاپ پیوست.

دسته : سخت افزار در تاريخ ۱۳۸۷/۶/۱۱ ۴:۲۸:۱۸ (744 بار خوانده شده)
شرکت LG اولین دستگاه لپ‌تاپ فوق سبک خود را با 1.2 کیلوگرم وزن و تا ماه اکتبر با نام Netbook X110 وارد بازار خواهد نمود.بدین ترتیب .LG Electronics Co آخرین شرکتی است که وارد بازار کامپیوترهای مینی لپ‌تاپ می‌‍شود.



ایتنا، بنا بر اطلاعات منتشر شده از سوی این شرکت Netbook X110 از لحاظ حجم و مشخصات مشابه دستگاه‌هایی مانند Asus Eee PC و Acer Aspire می‌باشد با اینوجود LG تاکنون قیمتی را برای این دستگاه اعلام ننموده است.

Netbook X110 که تا اواخر اکتبر معرفی خواهد شد مجهز به پردازنده اینتل موبایل 1.6GHz Atom ، یک گیگابایت حافظه رم، هارد 80 گیگابایتی و صفحه نمایش ده اینچی بوده و سیستم‌عامل آن ویندوز XP خواهد بود.

امکانات ارتباطی Netbook X110 بسته به منطقه‌ای که در آن عرضه می‌شود متغیر بوده و در برخی از کشورها مدل‌هایی مجهز به سیستم بیسیم 3G در دسترس مشتریان خواهد بود.
هرچند LG اعلام کرده که مدل‌های فاقد این امکانات نیز می‌توانند از طریق دانگل USB به شبکه‌های 3G مرتبط شوند.

John Barton مدیر فروش و بازاریابی LG Mobile انگلستان می‌گوید: «ما می‌دانیم که مردم این تمایل را دارند که بتوانند در هر زمان و از هر مکانی امکان اتصال به اینترنت را داشته باشند.
اینک ما با Netbook X110 این امکان را برای آنان فراهم آورده‌ایم.»

مینی لپ‌تاپ جدید LG برای آسان‌تر ساختن تایپ مجهز به یک صفحه کلید 82 کلیدی بوده و باتری استانداردی که به همراه آن ارائه می‌شود یک باتری سه خانه‌ای می‌باشد.
چنین باتری مخصوصاً در هنگام سفر مدت زمان نسبتاً کوتاهی را در اختیار کاربر قرار خواهد داد.

مدل‌های اولیه این دستگاه به رنگ سفید یا صورتی خواهد بود و قرار است رنگ مشکی آن نیز بعداً به این مجموعه افزوده شود.