مادربوردهای Intel در سبد کالای ایرانیان - سخت افزار - اخبار

مادربوردهای Intel در سبد کالای ایرانیان

دسته : سخت افزار در تاريخ ۱۳۸۷/۶/۲۸ ۳:۵۴:۲۷ (834 بار خوانده شده)
ایتنا- در بازار ایران مادربردهای مختلفی ارائه می‌شوند که شرکت‌های توزیع کننده ایرانی از آنها حمایت کرده و به ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش آنها می‌پردازند که این امر ( یعنی ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش) در روند فروش مادربرد وارد شده به بازار تاثیر به سزایی داشته و بسیاری از کاربران به دلیل اعتمادی که به شرکت توزیع کننده و حمایت کننده محصول دارند به راحتی و بدون هیچ دغدغه‌ای کالای حمایت شده را خریداری می‌کنند.


از آنجایی که شرکت سازگار ارقام یک یکی از شرکت‌های توزیع و پشتیبانی کننده محصولات کامپیوتری می‌باشد همواره تمامی تلاش خود را مبنی بر انتخاب بهترین محصولات دنیای کامپیوتر و انتقال آن به بازار ایران داشته است. در همین راستا به تازگی جهت تامین نیازهای مصرف‌کنندگان، مادربردهای اینتل را در بازار ایران عرضه کرده است.

مادربردهای اینتل در سری‌های مختلفی همچون سری کلاسیک، سری مالتی‌مدیا و ... تولید و ارائه می‌شوند و با توجه به اینکه اینتل یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان چیپ‌ست در دنیاست، مطمئنا" محصولات دیگر خود را نیز با حداکثر هماهنگی و تطابق تولید می‌کند و همگان انتظار دارند تا مادربردهای اینتل بیشترین هماهنگی را با پردازنده‌های اینتل و نیز با چیپ‌های اینتل که بر روی مادربردهایش تعبیه شده است، داشته باشد تا کارآیی و تطابق بالاتری برای سیستم کاربران به ارمغان بیاورد.