گوگل وارد حوزه بازی‌های اینترنتی شد. - اینترنت - اخبار

گوگل وارد حوزه بازی‌های اینترنتی شد.

دسته : اینترنت در تاريخ ۱۳۸۷/۷/۲۰ ۶:۱۱:۴۱ (850 بار خوانده شده)
همکاران سیستم - شرکت طی بیانیه‌ای اعلام کرد که به زودی نسخه بتای فناوری جدیدی را با نام AdSense for Games عرضه خواهد کرد که این فناوری در اصل برای انتشار تبلیغات مرتبط در بازی‌های آنلاین و مبنی بر اینترنت مورد استفاده قرار می‌گیرد.



برنامه AdSense گوگل تبلیغات آنلاین را با محتویات سایت‌های اینترنتی سازگار می‌کند و فناوری جدید این شرکت با نام AdSense for Games، این اقدام را برای بازی‌های کامپیوتری انجام می‌دهد. به عنوان مثال، تبلیغات مربوط به مردان جوان در رشته‌های ورزشی مختلف، در یک بازی تحرکی و به اصطلاح اکشن به نمایش درمی‌آید.


این تبلیغات به صورت ویدیویی خواهند بود و کاربران پیش از انجام بازی‌های اینترنتی مورد علاقه خود و یا پس از اتمام بازی، آن‌ها را مشاهده خواهند کرد.


به گفته "کریستین اوستلین"(Christian Oestlien) مدیر تولید شرکت گوگل، فناوری جدید AdSense in Games به گوگل امکان می‌دهد تا روش جدیدی را در اختیار شرکت‌های بزرگ بگذارد تا آن‌ها، آسان‌تر بتوانند محصولات خود را به کاربران معرفی کنند.


کارشناسان از مدت‌ها پیش ورود گوگل را به حوزه بازی‌های کامپیوتری پیش‌بینی کرده بودند و احتمال می‌دادند که این اقدامات بتواند به عنوان راه نجاتی در جریان نابسامانی وضعیت اقتصادی مورد استفاده قرار گیرد. گوگل در اوایل سال 2007 میلادی شرکت کوچک Adscape Media که در زمینه تبلیغات در بازی‌های کامپیوتری فعالیت می‌کرد را خرید. کمتر از گذشت یک سال پس از این ماجرا، مایکروسافت نیز Massive که در همین حوزه فعالیت می‌کرد را خریداری کرد.