ورود به اینترنت فقط 5 ثانیه پس از راه اندازی مادربورد - اینترنت - اخبار

ورود به اینترنت فقط 5 ثانیه پس از راه اندازی مادربورد

دسته : اینترنت در تاريخ ۱۳۸۷/۱/۲۸ ۵:۵۸:۱۹ (966 بار خوانده شده)
بعنوان یکی تولید کنندگان مادربورد در دنیا، به تازگی سری جدید مادربورد P5E3 Premium WiFi-AP @n که جدیدترین نسل ازچیپ ست Intel® X48 درآن استفاده شده است را معرفی کرد.

این مادربورد قدرتمند جدیدترین عضو ازخانواده مادربوردهای ASUS مجهز به فناوری EPU است که حداکثر میزان کارایی را درعین رعایت اصول و ضوابط صرفه جویی درمصرف انرژی برای کاربران به ارمغان می آورد.
بعلاوه این مادربورد قادراست تا حافظه دوکاناله DDR3 2000MHz و dual PCI Express 2.0 x16 ، ویژگی های 802.11n WiFi و همینطورفناوری منحصربفرد ASUS Express Gate را برای دسترسی آسان به اینترنت پشتیبانی نماید.
مادربورد ASUS P5E3 Premium WiFi-AP @n با توجه به قابلیت های استثنایی اش درزمینه Overclocking ،موفق به دریافت چندین جایزه بین المللی شده است.
ASUS Express Gate که یکی از امکانات ویژه این مادر برد به حساب می آید در واقع یک گزینه انتخابی برای راه اندازی سیستم می باشد که تنها با داشتن 5 ثانیه زمان راه اندازی به کاربران این امکان را می دهد تا بدون نیاز به وارد شدن به ویندوز، از اینترنت استفاده کنند.
بدین ترتیب کاربران قادرخواهند بود اعمالی نظیر دسترسی سریع به وب میل ، Skype، IMو YouTubeرا بدون نیاز به واردشدن به سیستم عامل انجام دهند.