امکان انتقال اطلاعات بین سرور حقیقی و مجازی فراهم شد. - نرم افزار - اخبار

امکان انتقال اطلاعات بین سرور حقیقی و مجازی فراهم شد.

دسته : نرم افزار در تاريخ ۱۳۸۸/۱/۱۸ ۵:۰۷:۱۷ (901 بار خوانده شده)
شرکت نرم‌افزاری Double-Take Software محصول جدیدی ارایه کرده است که امکان انتقال اطلاعات از یک سرور واقعی به دستگاه مجازی و یا انتقال اطلاعات بین دو دستگاه مجازی را در مدت زمان کوتاهی که دستگاه‌ها کار نمی‌کنند، فراهم می‌کند.


نرم‌افزار جدید این شرکت Workload Optimisation Suite نام گرفته و در اصل برخی محصولات موجود Double-Take را به همراه فناوری‌هایی که از خرید دیگر شرکت‌ها به‌دست آورده، در یک بسته جدید در اختیار کاربران می‌گذارد.



شرکت Double-Take در اوایل سال 2008 میلادی continuous data protection(CDP) متخصص TimeSpring را خریداری کرد و در ژوئیه سال گذشته نیز به عنوان پشتیبان شرکت iSCSI متخصص emBoot فعالیت خود را آغاز کرد.



"یان مسترز"(Ian Masters) مدیر فروش و بازاریابی محصولات این شرکت در بریتانیا گفت: «بازیابی اطلاعات از بین رفته و گرفتن نسخه پشتیبان، کاری بوده که ما در طول 18 سال گذشته انجام داده‌ایم». اما او خاطرنشان کرد که این شرکت طی دو سال گذشته فناوری‌های جدیدی را خریداری کرده و به یک "شرکت زیرساختی پویا" تبدیل شده است تا امکان انتقال‌ اطلاعات در دنیای فناوری اطلاعات را فراهم آورد.




او در ادامه توضیح داد: «ما هم‌اکنون می‌توانیم اطلاعات کاربران را از فضای VMware به سیستم Microsoft Hyper-V انتقال دهیم. کاربران نیز می‌توانند در زمانی که این انتقال صورت می‌گیرد به صورت آنلاین باقی بمانند».