مایکروسافت برای آفیس 2010 نسخه آزمایشی عرضه می‌کند . - نرم افزار - اخبار

مایکروسافت برای آفیس 2010 نسخه آزمایشی عرضه می‌کند .

دسته : نرم افزار در تاريخ ۱۳۸۸/۱/۳۰ ۷:۱۲:۰۵ (903 بار خوانده شده)
مایکروسافت شایعات به‌راه افتاده درباره عرضه نشدن برنامه آزمایشی بتای عمومی برای مجموعه آفیس 2010 از سوی این شرکت را انکار کرد.



خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به گفته یکی از سخنگویان مایکروسافت، این شرکت الگوی طراحی معمول خود را دنبال می‌کند و به کاربران عمومی امکان خواهد داد به نسخه‌های آزمایشی بتای بسته برنامه‌های آفیس دسترسی داشته باشند.

به گفته این سخنگو، اگرچه مایکروسافت تاریخی برای بتای آزمایشی تعیین نکرده اما قطعا یکی خواهد بود و این دور توسعه برای آفیس متفاوت از سال‌های گذشته نیست.

براساس این گزارش، آفیس 2010 در سه ماهه سوم سال جاری به مرور فنی وارد می‌شود که استفاده از آن تنها با دعوت امکان پذیر است و پس از آن یک نسخه آزمایشی بتای عمومی عرضه می‌شود که میلیون‌ها نفر می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

بر اساس این گزارش بیانیه مایکروسافت مدت کوتاهی پس از این خبر که نسخه آینده آفیس به صورت آزمایشی بتا موجود نخواهد بود، انتشار یافت.

آفیس 2010 نخستین به‌روزرسانی مجموعه نرم‌افزاری آفیس مایکروسافت از زمان انتشار آفیس 2007 به همراه ویندوز ویستا در ژانویه سال 2007 است؛ مایکروسافت به تازگی نسخه آینده آفیس را از آفیس 14 به آفیس 2010 تغییر نام داده است.

طراحی آفیس 2010 مانند نسخه‌های قبلی همچنانکه مایکروسافت در حال آماده کردن نسخه‌ بعدی ویندوز است، در حال انجام است. طبق پیش‌بینی مایکروسافت نسخه کاندید ویندوز 7 در ماه می منتشر خواهد شد و نسخه نهایی احتمالا تا سه ماهه چهارم سال جاری روانه بازار خواهد شد.