افزوده شدن قابلیت ویرایش فایل‌های Office مایکروسافت به گوشی iPhone - نرم افزار - اخبار

افزوده شدن قابلیت ویرایش فایل‌های Office مایکروسافت به گوشی iPhone

دسته : نرم افزار در تاريخ ۱۳۸۸/۲/۳ ۶:۰۷:۱۷ (617 بار خوانده شده)
شرکت Quickoffice که در زمینه تولید نرم‌افزارها و ابزارهای سازمانی برای سیستم‌‌عامل Symbian و گوشی‌های BlackBerry فعالیت می‌کند، نخستین بسته نرم‌افزاری خود را برای گوشی iPhone عرضه کرد.


بسته نرم‌افزاری Quickoffice for iPhone که به‌تازگی وارد بازار شده، امکان ویرایش کامل اسناد تهیه شده در مجموعه نرم‌افزاری Office مایکروسافت و فایل‌های صفحه‌گسترده(Spreadsheet) را برای iPhone فراهم می‌آورد و قابلیت Cut و Paste کردن را به این گوشی م‌افزارید. لازم به ذکر است که گوشی iPhone تاکنون فاقد قابلیت Cut و Paste بوده است.

قابلیت‌های به‌اشتراک‌گذاری فایل‌ها و مدیریت اطلاعات داخلی از دیگر بخش‌هایی محسوب می‌شود که Quickoffice برای این گوشی درنظر گرفته است. این برنامه علاوه بر آنکه امکان ویرایش فایل‌های تولید شده در مجموعه نرم‌افزاری Office مایکروسافت را برای صاحبان iPhone فراهم می‌کند، امکان مشاهده فرمت‌های iWorks و PDF را نیز فراهم می‌آورد.

علاوه بر موارد یاد شده، کاربران با استفاده از این بسته نرم‌افزاری می‌توانند به حساب الکترونیکی MobileMe iDisk خود نیز دسترسی داشته باشند. این قابلیت هم‌اکنون در ابزار رایگان MobileFiles ساخت شرکت Quickoffice که در نوامبر گذشته عرضه شد، موجود است.
نرم‌افزار Quickoffice برای گوشی iPhone از روی فروشگاه اینترنتی iTunes به قیمت 19/99 دلار قابل بارگذاری است.

منبع:همکاران سیستم