جدیدترین به‌روزرسانی آفیس 2007 منتشر شد . - نرم افزار - اخبار

جدیدترین به‌روزرسانی آفیس 2007 منتشر شد .

دسته : نرم افزار در تاريخ ۱۳۸۸/۲/۹ ۷:۱۰:۱۵ (897 بار خوانده شده)
سرویس پک شماره 2 مجموعه نرم‌افزاری آفیس 2007 با ویژگی‌هایی از جمله پشتیبانی برای فورمت‌های سند استاندارد شده و تغییرات دیگر مانند بهبود عملکرد اوت لوک از سوی مایکروسافت منتشر شد.



(ایسنا)، در سرویس پک جدید آفیس، پشتیبانی از فورمت سند ODF اضافه شده است؛ این فورمت رقیب فورمت Open XML ساخت مایکروسافت است. از این پس کاربران آفیس 2007 می‌توانند اسناد را به شکل ODF در ورد، اکسل و پاورپوینت باز، ویرایش و ذخیره کنند.

این شرکت امیدوار است با افزودن پشتیبانی از این فورمت سند به آفیس، مشتریان بزرگ خود به‌ویژه دولت‌ها را که خواستار پشتیبانی از اسناد ODF هستند از دست ندهد و همچنین نگرانی‌های انحصارطلبی در برخی از کشورها را از بین ببرد.

مایکروسافت همچنین پشتیبانی از فورمت‌های سند PDF و XPS را نیز به سرویس پک شماره 2 اضافه کرده است؛‌ سرویس پک شماره 2 آفیس 2007 همچنین شامل بهبود قابل توجه عملکرد در اوت لوک است و با آن زمان باز و بسته شدن و مشاهده یا تغییر از فایلی به فایل دیگر کاهش می‌یابد.

طبق ادعای مایکروسافت، این سرویس پک از سرویس پک قبلی برای مجموعه‌ای از وظایف ایمیل 26 درصد سریع‌تر و برای کاربران با صندوق ایمیل بزرگ‌تر 36 درصد سریع‌تر است.

افزایش پشتیبانی از گرافیک، معرفی ابزار حذف نصب سرویس پک شماره 2، قابلیت رمزنگاری فایل بهتر، دسترسی برنامه ریزی شده به نمودارها در ورد و پاورپوینت، بهبود در ثبات و امنیت به علاوه شماری دیگر از به‌روزرسانی‌های ویژه برنامه های کوچک از دیگر ویژگی‌های لحاظ شده در سرویس پک شماره 2 آفیس هستند.

سرویس پک شماره 2 اکنون برای دانلود توسط کاربران موجود است و تا 90 روز دیگر از طریق به‌روزرسانی خودکار مایکروسافت منتشر می‌شود.