برنامه‌ی نقشه‌ی گوگل ارتقاء یافت - نرم افزار - اخبار

برنامه‌ی نقشه‌ی گوگل ارتقاء یافت

دسته : نرم افزار در تاريخ ۱۳۸۷/۱/۳۱ ۷:۵۲:۰۸ (951 بار خوانده شده)
گوگل نسخه‌ی ‌٣/٤ برنامه‌ی Google Earth را که شامل ابزارهای مرور نقشه از نو طراحی شده، ساختمان‌های سه بعدی بیش‌تر، زمان بارگیری کم‌تر برای افکت‌های سه بعدی و به ویژه یکپارچه شدن ویژگی دید خیابانی گوگل است را به نمایش گذاشت.

به گزارش سرویس فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، قرار دادن ویژگی‌ دید خیابانی که برای نخستین بار در سال گذشته‌ی میلادی در برنامه‌ی نقشه‌ی Google Maps قرار گرفته است، ارتقای خوبی بوده و به کاربران Google Earth امکان می‌دهد که به مرور عکس‌های واقعی خیابان‌ها بپردازند.

گوگل همچنین از افزایش سرعت در افکت‌های سه بعدی و جزئیات ساختمانی در نسخه‌ی جدید Google Earth خبر داده که مشاهده‌ی یک شهر یا محل را از زوایای مختلف امکان‌پذیر می‌کند.

نقشه‌ی گوگل از میان ابزارهای مرور جدید که به ادعای گوگل برای کاربران راحت‌تر و طبیعی‌تر هستند، یک ویژگی زوم اصلاح شده به چشم می‌خورد و در آن هنگامی که کاربران از یک نمای کامل زمین زوم می‌کنند، نقشه‌های سه بعدی به صورت معمولی زوم خواهند کرد و هنگامیکه اندازه‌ی زوم به سطح زمین برسد، کاربر در یک منظره سه بعدی احاطه خواهد شد که شبیه محیط یک بازی سه بعدی است.

بر اساس این گزارش در نسخه‌ی ارتقاء یافته‌ی Google Earth، تاریخ و جزئیات تصاویر گرفته شده نیز گنجانده شده‌اند.