ادغام شرکت‌های نرم‌افزاری کوچک برای صادرات بهتر در سال 87 - نرم افزار - اخبار

ادغام شرکت‌های نرم‌افزاری کوچک برای صادرات بهتر در سال 87

دسته : نرم افزار در تاريخ ۱۳۸۷/۲/۷ ۶:۲۹:۰۹ (951 بار خوانده شده)
شرکت‌های نرم‌افزاری کوچک با توجه به مشکلات مالی باید برای صادرات بهتر به شرکت‌های بزرگ‌تری تبدیل شود.



فریدون انتظاری- رییس اتحادیه‌ صادرکنندگان نرم‌افزار- در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این مطلب اظهار کرد: ‌با توجه به پتانسیل قوی نیروهای جوان شرکت‌های نرم‌افزاری کوچک، برای صادرات بهتر، مناسب‌تر است به شرکت‌های بزرگ تبدیل شوند.

او گفت: دولت با در اختیار قرار دادن کمک‌های مالی و نظارت همچنین بسترسازی از سوی اتحادیه نسبت به سهولت در روند صادرات نرم‌افزاری همکاری می‌کنند که انتظار همکاری بیشتری داریم. وی افزود: از دیگر برنامه‌های اتحادیه شامل همکاری با کلیه تولیدکنندگان نرم‌افزاری با اتکاء به صادرات، اعزام هیئت و برگزاری نمایشگاه و به نتیجه رسیدن عقد قراردادهای صادراتی است.

انتظاری تصریح کرد: امسال هیئت‌های اعزامی به تاجیکستان، مالزی، سوریه، لبنان، عراق و ونزوئلا داریم همچنین با رایزنی‌های صورت گرفته با سازمان توسعه‌ تجارت، نمایشگاه‌های اختصاصی در افغانستان برگزار می‌شود.

به گفته‌ رییس اتحادیه صادر‌کنندگان نرم‌افزار از مهمترین ویژگی برنامه‌های امسال تشکیل شرکت‌های مشترک است که برای کار مشترک همکاری سه جانبه دارند. او به ادامه‌ روند ارائه‌ بستر حمایتی به شرکت‌ها اشاره کرد و گفت: این بستر حمایتی شامل کمک به برگزاری نمایشگاه‌ها، دریافت هیئت‌ها، تشکیل سمینارها، کمک به بازاریابی و تولید با توجه به صادرات نرم‌افزار است.