مدیر موسسه نرم‌افزاری کوثر‌: نرم‌افزار مرگ حیات جاودان در قم تولید شد - نرم افزار - اخبار

مدیر موسسه نرم‌افزاری کوثر‌: نرم‌افزار مرگ حیات جاودان در قم تولید شد

دسته : نرم افزار در تاريخ ۱۳۸۸/۶/۱۶ ۷:۱۶:۱۶ (945 بار خوانده شده)
خبرگزاری فارس: مدیر موسسه نرم‌افزاری کوثر گفت: به منظور ترویج آموزه‌های دینی و آشنایی مخاطبان با مرگ و حیات ابدی انسان نرم‌افزار مرگ حیات جاودان تولید شد.


سید مهدی حسین‌زاده امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در قم، تلاش بری خودسازی و آماده‌سازی انسان در این دنیا برای حقیقتی به نام مرگ را از اهداف تهیه و تولید این نرم‌افزار نام برد.
وی افزود: در راستای معرفی حقیقت مرگ که در زندگی ‌انسان موثر است از زوایای مختلف دینی مانند آیات قرآن کریم، احادیث چهارده معصوم و اشعار شعرا بهره گرفته‌ایم.
حسین‌زاده اظهار داشت: در این نرم‌افزار سعی شده علاوه بر معرفی انواع مرگ در جهان هستی به زیباترین نوع آن که شهادت در راه خداوند تعالی است اشاره شود.
مدیر موسسه نرم‌افزاری کوثر افزود: در همین راستا به زندگینامه سرداران رشید اسلام درهشت سال جنگ تحمیلی پرداخته شده است.
وی با اشاره به امکانات موجود در نرم‌افزار تصریح کرد: از جمله امکانات موجود در نرم‌افزار مرگ حیات جاودن آموزش نماز و احکام آن، مقالات علمی، سخنرانی خطیبان و داستان‌های عبرت‌انگیز با محوریت مرگ و آداب میت است.
حسین‌زاده خاطرنشان کرد‌: مرگ از نگاه احادیث، دانستنی‌های قرآن، راه‌های تکمیل ایمان، بیش از 100 پرسش و پاسخ پیرامون موضوعات مرگ، بهشت، دوزخ، ارواح، توبه، بعداز مرگ ومراتب بهشتیان از بخش‌های مختلف این نرم‌افزار است.
وی افزود: سخنرانی خطیبان واساتید برجسته چون فرحزاد، مصباح یزدی،توکل، هاشمی نژاد و مرحوم کافی از بخش‌های دیگر این نرم افزار است.
حسین‌زاده ادامه داد: علاوه بر بخش‌های عنوان شده امکاناتی نظیر جستجو‌، چاپ متون‌، کنترل کامل صوت و راهنمای اختصاصی برای هر بخش، بیش از هزار دقیقه صوت و آهنگ زمینه، بیش از 3 هزار تصویر و 780 دقیقه سخنرانی در محیط کاربری بدیع و خلاق قابل استفاده است.
وی اظهار داشت: در این نرم‌افزار مباحثی در ‌ارتباط‌ با موجودی به نام جن و 15 داستان در مورد آن برای افرادی که علاقه‌مند به این موضوع هستند موجود است.
حسین زاده در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای تهیه این نرم‌افزار می‌توانند به نشانی اینترنتی www.avamehr.ir مراجعه کنند.