Firefox 4.0 اواخر 2010 عرضه می‌شود. - نرم افزار - اخبار

Firefox 4.0 اواخر 2010 عرضه می‌شود.

دسته : نرم افزار در تاريخ ۱۳۸۸/۶/۱۸ ۵:۴۷:۲۶ (812 بار خوانده شده)
اساس زمان‌بندی جدید ارایه شده از سوی موزیلا برای عرضه محصولات مختلف این شرکت، نرم‌افزار Firefox 4.0 که آخرین نسخه به‌روز شده مرورگر اینترنتی موزیلا محسوب می‌شود، بین اکتبر تا نوامبر 2010 وارد بازار خواهد شد.


این مرورگر اینترنتی شامل رابط کاربری جدید و سیستم چند- لمسی حرکتی می‌شود که البته پیش از عرضه این نسخه نهایی، قرار است نسخه‌های به‌روز شده دیگری از جمله Firefox 3.6 و Firefox 3.7 عرضه شوند.


در نسخه‌هایی که پیش از Firefox 4.0 وارد بازار می‌شوند، سیستم جاوااسکریپت ارتقا یافته و ابزارهای جدید اجرایی در آن نصب شده است.


لازم به ذکر است هم اکنون پیش‌نویس گزارش زمان‌بندی موزیلا ارایه شده است و بر این اساس احتمال می‌رود که از هم اکنون تا آن زمان، تغییراتی در زمان عرضه Firefox 4.0 حاصل شود.


یکی از امکاناتی که احتمال می‌رود در Firefox 4.0 وجود داشته باشد، این است که هر یک از صفحات(Tab) باز شده در یک پنجره، فرآیند پردازشی مجزا برای باز کردن صفحات اینترنتی مورد نظر را دارند که این فرآیند هم‌اکنون در مرورگر اینترنتی Chrome ارایه شده است. این فرآیند کمک می‌کند تا احتمال از بین رفتن هر یک از صفحات اینترنتی در مرورگر در حالی که چندین صفحه به صورت همزمان باز شده‌اند، به حداقل برسد.

منبع:همکاران سیستم