عرضه برنامه‌های مختلف سازمانی روی یک نرم‌افزار - نرم افزار - اخبار

عرضه برنامه‌های مختلف سازمانی روی یک نرم‌افزار

دسته : نرم افزار در تاريخ ۱۳۸۸/۷/۱۳ ۴:۲۴:۰۹ (803 بار خوانده شده)
یک شرکت نرم‌افزاری مستقر در منطقه اسکاندیناوی، محصول واحد ERP خود را با قابلیت‌های مختلف برای شرکت‌های کوچک و متوسط روانه بازار کرد. این شرکت که Mamut Software نام دارد و در کشور نروژ واقع شده است، محصول واحدی برای سازمان‌ها روانه بازار کرده است که ادعا می‌کند قابلیت‌های مختلف را بدون نیاز به به‌روزرسانی زیرساخت‌ها ارایه می‌دهد.

این نرم‌افزار سازمانی Mamut One offers ERP نام داد و قابلیت‌های مختلف از جمله لیست حقوق و پرداخت‌ها و برنامه کنترل سهام و تجارت الکترونیکی را روی یک سیستم واحد ارایه می‌دهد. این نرم‌افزار در سه مدل مختلف و با قیمت‌های متفاوت فروخته می‌شود: طلایی، نقره‌ای و برنزی.


"برایان ریچر"(Bryan Richter) مدیر بریتانیایی شرکت Mamut اعلام کرد که ارایه برنامه‌های اقتصادی ارایه شده در این نرم‌افزار به این معنی خواهد بود که این محصول جدید می‌تواند برای کاربران بسیار جالب توجه باشد. او در این خصوص توضیح داد: «شرکت‌های کوچک و متوسط هم‌اکنون بیش از همیشه مجبور به افزایش کارایی و اثربخشی خود هستند. شرکت‌ها در حال یکپارچه کردن سیستم‌های IT خود هستند و این برنامه می‌تواند آن‌ها را در این زمینه یاری کند.

شرکت Mamut هم‌اکنون نیاز سازمان‌های کوچک و متوسط در این زمینه را برآورده می‌کند و به آن‌ها امکان می‌دهد انواع سیستم‌های مورد نیاز خود را روی یک نرم‌افزار در اختیار بگیرند».


این شرکت هم‌اکنون قراردادهای جدیدی را با برخی سازمان‌های بریتانیایی به امضا رسانده است تا این محصول را در اختیار آن‌ها بگذارد.

منبع:همکاران سیستم