رونمایی جدیدترین نسخه فلش‌پلیر برای تلفن‌های هوشمند - نرم افزار - اخبار

رونمایی جدیدترین نسخه فلش‌پلیر برای تلفن‌های هوشمند

دسته : نرم افزار در تاريخ ۱۳۸۸/۷/۱۳ ۸:۰۳:۰۸ (771 بار خوانده شده)
نسخه 10.1 نرم‌افزار فلش‌پلیر که تمامی محتوای فلش ادوب را برروی تلفن‌های هوشمند قابل اجرا می‌کند از سوی ادوب سیستمز رونمایی شد.

ایسنا)، با انتشار این نسخه جدید اجرای بازی‌های فلش و ویدیوهای مبتنی بر فلش و وب سایت‌هایی که شامل Hulu نیز می‌شود برای دارندگان تلفن‌های هوشمند امکان‌پذیر می‌شود.

با این همه دارندگان آیفون چندان خوش اقبال نیستند زیرا طبق اعلام ادوب، این شرکت همچنان در حال کار برروی فلش پلیر سازگار با سیستم عامل آیفون است که عرضه آن به دلیل محدودیت‌های این پلت‌فرم به تاخیر افتاده است.

نسخه 10.1 فلش پلیر امکانات مولتی مدیای جالبی برای پلت‌فرم‌های دیگر فراهم می‌کند. این پلیر از مولتی تاچ، شتاب‌سنج و تغییر جهت صفحه که تمامی آن‌ها تجربه مشاهده ویدیو را بهبود می‌دهند همچنین از کنترل‌های مبتنی بر اشارات که امکان جدید برای انجام بازی به شمار می‌رود پشتیبانی می‌کند.

طبق اعلام ادوب، این نرم‌افزار عمر باتری را کاهش نمی‌دهد، به عنوان مثال هنگامی که تماسی را دریافت نمی‌کند به صورت غیرفعال درمی‌آید.

نسخه بتای عمومی طراحان برای سیستم‌های عامل ویندوز موبایل و پالم و همچنین سیستم‌های عامل دسکتاپ از جمله ویندوز، مکینتاش و لینوکس تا اواخر سال میلادی جاری موجود خواهد بود؛ نسخه‌های آزمایشی بتا برای سیستم‌های عامل بلک بری و سیمبیان نوکیا و آندروید گوگل در اوایل سال 2010 عرضه می‌شوند.

بر اساس این گزارش از میان 20 سازنده بزرگ گوشی، ادوب در حال همکاری با 19 شرکت است تا فلش پلیر 10.1 برای تلفن‌های غیرهوشمند نیز قابل دسترس باشد.