محصولات امنیتی سوفوس به روز شدند - نرم افزار - اخبار

محصولات امنیتی سوفوس به روز شدند

دسته : نرم افزار در تاريخ ۱۳۸۹/۱/۲۵ ۷:۳۸:۳۲ (801 بار خوانده شده)
شرکت امنیتی سوفوس دو محصول امنیتی خود موسوم به SafeGuard Easy و SafeGuard Enterprise را به روز کرده و نسخه های جدیدی از آنها را عرضه کرده است.

به گزارش فارس به نقل از زد دی نت، این محصولات برای حفاظت از انواع دیتا و اطلاعات و همین طور تضمین امنیت انواع دیتا به کار گرفته می شوند.
به گفته مسئولان این شرکت، آخرین نسخه از دو نرم افزار یاد شده هم نیازهای گسترده تری را برای کاربران پوشش می دهند و هم توانایی شناسایی طیف گسترده تری از تهدیدات امنیتی را دارند. SafeGuard Enterprise 5.50 رمزگذاری اطلاعات را ممکن می کند و مانع از نشت اطلاعات می شود.
موتور به روز شده این نرم افزار با طیف گسترده ای از استانداردها سازگاری دارد و نیازهای شرکت های تجاری را به میزان زیادی پوشش می دهد. کاربران با استفاده از این نرم افزار در فاصله زمانی کوتاهی می توانند کل رایانه یا لپ تاپ خود را رمزگذاری کنند و در صورتی که کلمات عبور را فراموش کنند، روش هایی برای بازیابی آنها نیز در نظر گرفته شده است.
این مجموعه در دو نسخه مختلف برای رفع نیازهای کاربران عادی و همین طور شرکت های تجاری عرضه شده است و امکانات نسخه تجاری بیشتر از نسخه عادی است.